Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به بوستان عبقری در منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: احداث بوستان عمومی در پارک عبقری در روز تولد حضرت علی آغاز شد و یکی از سلسله اقدامات ما برای احیای باغات تهران بوده است.

اخبار اجتماعی-مختاری ادامه داد: این راه با جدیت ادامه پیدا می کنند زیرا می دانیم که حناچی از سالها قبل درخصوص حفظ باغات در تهران تذکراتی داده و دغدغه هایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه همگرایی شورا و شهرداری و اختصاص بودجه برای تمام باغات حرکتی فرخنده بوده است که این گام محکم برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران گفت: لغو مصوبه برج باغهای یکی از مهمترین اقدامات شورای شهر تهران بود که با شجاعتی خاص این اقدام صورت گرفت.

مختاری خاطرنشان کرد: با درایت محسن هاشمی این مصوبه عملی شد و به این موضوع توجه شد که باغات سرمایه اصلی شهر تهران هستند و تملک آنها و تبدیلش به بوستانهای عمومی به نفع مردم است.

وی افزود: در حال حاضر باغ وثوق الدوله به وسعت ۱۸ هزار متر تملک شده و در نیمه مرداد ماه امسال به سرانجام رسیده و افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران گفت: ۵ باغ بزرگ تملک شده است و به زودی اقدامات آنها اجرایی شده و به دست مردم سپرده می شود تا از آن استفاده کنند.

مختاری ادامه داد: در مناطق کم برخوردار و دارای بافت فرسوده و همچنین پر جمعیت به واسطه توصیه شهردار تهران توسعه فضای سبز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ پارک و بوستان در تهران داریم که تلاش میکنیم تعداد پارکها افزایش پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حناچی شورای شهر محسن هاشمی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در تهران (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در تهران (عکس)
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن