Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مینی سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری یکی از تولیدات سازمان هنری رسانه‌ای اوج بوده که بر اساس اطلاع رسانی قبلی قرار بود بعد از پخش سریال گاندو، از شبکه سه سیما پخش شود.

اکنون اما به جای این سریال، مجموعه «آچمز» در حال پخش از شبکه سوم سیماست. این در حالی‌است که هیچ اطلاع رسانی در این باره از سوی شبکه و روابط عمومی مجموعه انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینی سریالِ تاریخی «گیله وا» در شهرهای کیاشهر، سیاهکل و تهران تصویربرداری شده و حمیدرضاپگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، بهروز شعیبی، مهدی زمین پرداز، امیر حسین هاشمی، مهران رجبی و پریا مردانیان ازجمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با توجه به حواشی پیش آمده برای ستاره اسکندری، این طور به نظر می‌رسد که پخش «گیله وا» به دلیل حضور این بازیگر عقب افتاده است.

امیر بنان(تهیه‌کننده سریال گیله‌وا) درباره عدم پخش این سریال به خبرنگار ایلنا گفت: نمی‌دانم دلیل پخش نشدن این سریال چه چیزی است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پخش نشدن سریال به حواشی ستاره اسکندری در مدت اخیر مرتبط است، گفت: بعد از پخش نشدن سریال، دلیل آن را پیگیری کردیم ولی مسئله‌ای را به عنوان عامل اصلی به ما اعلام نکرده‌اند.

بنان تصریح کرد: این‌طور که پیداست، با توجه به اینکه مینی سریال «گیله‌وا» درباره جنگ منجیل است و به نوعی تطابق زمانی آن از بین رفته بود، این طور تصمیم گرفته شده که در موقعیت مناسب‌تری پخش شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جنگ رسانه روابط عمومی ستاره اسکندری شبکه سوم ممنوع التصویر شدن ممنوعیت در سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد