Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با انتقاد از بی خیالی برخی مسئولان نسبت به دشمنی دشمنان گفت: استعمارگران برای اینکه بتوانند بر جامعه ای حاکم شوند ابتدا آن جامعه را فاسد می کنند تا راه برای رسیدن به اهدافشان باز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» صبح امروز (۲۹ تیر) در دیدار با مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و مرزبانی خراسان جنوبی اظهار کرد: هر زمانی که سخن از مرز و مرزبانی می شود آنچه در ذهن تداعی می شود مرزهای کشوری است اما در یک بحث تخصصی و شناختی هر چیزی دارای مرز است حال می خواهد امور فیزیکی باشد یا معنوی، لذا اگر انسان ها نسبت به این قضیه از یک شناخت لازم برخوردار بودند، آن زمان یک تمدن انسانی و الهی حاکم می شد، اما متاسفانه اینچنین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه فرق بین خوبی‌ها و بدی‌ها در مرزهای آن مشخص می شود، افزود: یک انسان و جامعه متمدن از مرزهای خود به خوبی محافظت می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: حقیقت تمدن این است که انسان ابتدا در مسئله خودشناسی و جهان شناسی، حدود و مرزهای انسانیت را مشخص و آن را رعایت کند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه کار استعمارگران بر هم زدن مرزهاست، تصریح کرد: امروز ما با وحشی های بدتر از مغول یعنی کسانی که هیچگونه مرز، عهد، پیمان، تعهد و اخلاقی ندارند روبرو هستیم.

 

وی ادامه داد: استعمارگران همواره در هر کشوری که قدم می گذارند، افراد را به انواع و اقسام فسادها، منکرات، مشروبات الکی، رشوه، ریا و دزدی آلوده می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: غربی ها امروز وحشی گری خود را با تکنیک مجهز و مرزهای انسانیت را از بین برده اند لذا هیچ انسانی در دنیا در امان نیست.

 

آیت الله عبادی یادآور شد: تاریخ نشان می دهد که اروپایی ها هیچ زمانی متمدن نبوده اند، اگرچه در تکنیک پیشرفت کرده اند اما آنچه به آن ها جهت می دهد، قانون شکنی، تجاوز و تعدی به حقوق دیگران است.

 

وی با بیان اینکه تمدن اروپا، تمدن نیست بلکه وحشی گری مدرن است، گفت: اروپایی های وحشی با ورود به قاره آمریکا 80 میلیون از 100 میلیون انسان بومی را به قتل رساندند و بر روی قبر آن ها ایالات متحده آمریکا را به وجود آوردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز در آمریکا، همه امکانات در دست سرمایه داران قرار دارد و از طرفی 40 میلیون گرسنه هرچه فریاد می زنند صدایشان به جایی نمی رسد.

 

آیت الله عبادی عنوان داشت: استعمارگران برای اینکه بتوانند بر جامعه ای حاکم شوند و مردم را به نوکری خود درآورند ابتدا آن جامعه را فاسد می کنند تا راه برای رسیدن به اهدافشان باز شود.

 

وی مطرح کرد: امروز ریشه انواع و اقسام فسادها به اروپا برمی گردد، اما بسیار تعجب آور است از کسانی که به اسم مسلمان در همین کشور افتخارات این انقلاب عظیم را که برای نجات بشر و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) آمده است را نادیده گرفته و هنوز به دنبال فرانسه، آمریکا، انگلیس و دشمنان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غربی ها در عین حالی که شدیدترین محدودیت ها را برای ملت ها و کشورهای دیگر لحاظ می کنند اما خود را در همه ی کشورها آزاد می بینند، ادامه داد: اخیرا مقامات دیپلماسی ما را آنقدر محدود کردند که فقط از سازمان ملل تا مکان استقرار حق حرکت داشتند.

 

آیت الله عبادی خطاب به مسئولان امنیتی گفت: متأسفانه آمریکایی ها وارد کشور می شوند و به خاطر ولنگاری هایی که در داخل داریم مشاهده می کنید که در روزنامه ها و رسانه ها اعلام می کنند که افرادی سرزده به هر استانی سفر کرده اند و حتی تحت عنوان محیط زیست از صحنه های امنیتی نیز سر درآورده اند، آیا این مرز ندارد؟ چرا نسبت به دشمن اینقدر بی خیال هستیم؟

 

وی با اشاره به اینکه مرز در همه مسائل وجود دارد و دشمن اگر مرزهای عقیده و فکر را خراب کند همه چیز را خراب کرده است، افزود: این برنامه 2030 که چراغ خاموش در کشور در حال انجام است و گاهی در کلاس های آموزش و پرورش و گاهی در زیر مجموعه ارشاد و غالب های گردشگری نمایان می شود، نشان از فروپاشی مرزها دارد، و این یک برنامه استعماری است که به وسیله خودمان در حال انجام است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: شما امروز با افرادی در دنیا روبرو هستید که یاغی و سرکش هستند و همواره در هر جامعه ای نیز از آدم های سرکش و اهل بغی، قانون شکن و مرزشکن پشتیبانی می کنند.

 

آیت الله عبادی در پایان با بیان اینکه اگر کشور در اختیار بعضی ها باشد، هم کشور و هم نسل آینده را می فروشند، گفت: نیروهای حفاظت اطلاعات چه در قالب مرزبانی ها و چه در قالب حفاظت ها به عنوان بهترین دوستان گمنام برای جامعه، مکتب و انقلاب شناخته و ناشناخته کار می کنند.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه امام رضا ع زلزله مسجدسلیمان معاون پارلمانی رئیس جمهور شیراز آیت الله سعیدی کلیپ خطبه نماز جمعه مقاومت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آیت الله عبادی شبستان بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • مردم چشم انتظار عملیات وعده صادق در عرصه اقتصاد هستند
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس