Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اینکه مکتب سیدالشهدا(ع) بهترین الگوی تربیت اسلامی است و عزاداران سیدالشهدا(ع) از منزلت و جایگاه والایی برخوردارند، اظهار کرد: حضور در مجالس سیدالشهدا(ع) از توفیقات الهی است.

وی افزود: خداوند متعال انسان را خلق کرد تا عبادت کند و بهترین عبادت‌های خداوند متعال همراه با امتحان الهی است و خداوند متعال پیامبرانش را از این راه آزمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: بهترین عبادت‌ها را انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) با بزرگترین آزمایش‌ها و امتحان‌های الهی انجام داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دستگاه سیدالشهدا(ع) بهترین اسوه و مکتب تربیت انسانی در عالم بشریت است.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه افزود: ورود به این دستگاه انسانی چون حر را پرورش می‌دهد و خدمتگزاران به این مکتب خدمتگزار مکتب معنوی و الهی هستند.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی تحول فرهنگی ایجاد می‌کند و رونق مجالس امام حسین(ع) انوار توحیدی به جامعه می‌بخشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مجالس امام حسین(ع) بر کیفیت‌بخشی فعالیت‌های حول این محور تأکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و دینی در راستای یاد شده روند کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه را به‌دنبال دارد.

این مسئول فرهنگی ـ قرآنی تصریح کرد: دستگاه سیدالشهدا(ع) بهترین اسوه و مکتب تربیت انسانی در عالم بشریت است، مکتبی که ایثار و جانفشانی برای بشریت به‌دنبال دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی حجت الاسلام محمدی مکتب سیدالشهدا ع جامعه اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش  حکمت مطهر گفت: وعده صادق ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

حجت الاسلام سرایی افزود: امروز جوانان انقلابی با درس گرفتن از مکتب شهید مطهری در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تفکر ایستادن در برابر ظلم برگرفته از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.

حجت الاسلام سرایی افزود: شهید مطهری به عنوان روحانی انقلابی درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و تنها نویسنده‌ای است که امام راحل به مطالعه و تامل در آثار این عالم مجاهد تاکید کرده بود.

وی افزود: قاطعیت، شجاعت و ایستادگی در برابر منافقان از ویزگی‌های بارز شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری برای انتخاب درست مسیر یک ضرورت است.

سرهنگ حیدری افزود: آثار این استاد بهترین الگو و تقویت کننده اعتقادات دینی و مذهبی جوانان در جامعه است و جوانانی که وعده صادق را محقق کردند درس آموخته مکتب علمای دین و شهید مرتضی مطهری هستند.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی مراغه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه