Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:38:38 GMT

کلاهبردار حرفه ای جمعه بازار جم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۴۲۳

کلاهبردار حرفه ای جمعه بازار جم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: غروب ۱۶ خرداد ماه سال جاری ۲ نفر با مراجعه به کلانتری شهر جم مدعی شدند پس از خرید از یک فروشنده در جمعه بازار و برگشت به منزل مقادیری پول از حساب آنها برداشت شده است.
سردار خلیل واعظی افزود: با افزایش شاکیان به نفر و انتقال پرونده به پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات تخصصی و میدانی با همکاری پلیس آگاهی استان برای شناسایی متهم که پس از کلاهبرداری متواری شده بود در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از چند روز پیگیری هویت متهم به عنوان ساکن یکی از شهرهای استان همجوار شناسایی و با اعزام کارآگاهان دستگیر و به جم منتقل شد.
واعظی گفت: این متهم به برداشت غیر مجاز یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی شهروندان از طریق کپی برداری اطلاعات حساب بانکی کارت عابر بانک اعتراف کرده است.
وی یادآور شد: حساب های بانکی و اموال این متهم شناسایی و اقدام قانونی در رابطه با آن انجام و متهم نیز به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در هنگام خرید، کارت بانک و رمز خود را در اختیار فروشنده قرار ندهند و حتی المقدور از کارت بانکی دارای موجودی کم و متناسب با خرید استفاده کنند.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سعید مطهری‌زاده از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: کارچاق کن سابقه دار گرگان دستگیر شد

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری‌زاده در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228945 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت