Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهراب قاسم‌خانی با انتشار متنی در اینستاگرام، درباره علت کم شدن فعالیتش در فضای مجازی نوشت: «راستش من یه مدتیه که به دلایل مختلفی فتیله این صفحه رو کشیدم پایین و فعلاً هم تصمیم دارم به همین منوال رفتار کنم که دلیل اصلیش حال و هوای این روزای خودمه...

دلیل دیگه اش هم اینه که به نظرم سکوت کردن توی فضای متشنج و پرخاشگر و پر از سوتفاهم این روزای مملکت کار عاقلانه تریه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضایی که نتیجه برنامه ریزی و تبلیغات منفی جریانیه که داره آدرس غلط میده و با برچسب زدن، مردم رو در برابر هم قرار میده و خودش پشت این اختلافا مخفی میشه. 

توی این مدت هم اگه یه وقتایی نظری دادم، نقدی کردم یا غری زدم، نه با احساس قهرمان بازی بوده، نه تحت تاثیر جریانی بودم، نه دلم خواسته جریانی درست کنم. همون مطالباتی رو داشتم که خیلی از مردم دارن و همون حرف هایی رو زدم که خیلی از مردم میزنن... اونم خیلی محافظه کارانه‌تر، خیلی ترسوتر و خیلی اخته‌تر...

ولی دیگه نه دلم میخواد جایی دعوت بشم، نه از جایی بهم زنگ بزنن، نه از جایی بهم پیغام برسونن. دیگه نمیخوام خانواده‌ام رو نگران کنم و دل بابا و مامانم رو توی این سن بلرزونم... چنین لایف استایلی یه حدی از فداکاری و جسارت و از خود گذشتگی لازم داره که انگار من ندارمش

باور کنید جواب دادن به بچه تون، وقتی ازتون میپرسه ممنوع الکار چیه؟ یا چیکار کردی که ممنوع الکاری؟ کار سختیه... ترجیح میدادم میپرسید بچه چطوری به دنیا میاد... مطمئنم جوابش آسون‌تر بود. اینم بگم که به همه پست هایی که تا الان گذاشتم اعتقاد دارم و از هیچ کدوم پشیمون نیستم. هنوزم غرهایی که دارم رو مینویسم، ولی توی نوتبوک خودم. شاید اگه یه روزی فضا آروم‌تر شد یا حال خودم بهتر شد، دوباره پستشون کنم.»

این روزها جو سنگینی علیه فعالیت سلبریتی‌ها در فضای مجازی وجود دارد و هر گفتار یا عملکرد آن‌ها با حساسیت همراه می‌شود. به نظر می‌رسد قاسم‌خانی هم به همین دلیل تصمیم به کمرنگ‌تر شدن حضورش در اینستاگرام گرفته است. 

۵۷۲۴۳

کد خبر 1281488

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهراب قاسمخانی چهره ها در اینستاگرام شبکه های اجتماعی ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس ایران و انگلیس خلیج فارس انگلیس نفتکش سپاه پاسداران پهپاد هواپیمای بدون سرنشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند