Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@10:25:12 GMT

نعمتی: دبیر از همه پتانسیل کشتی استفاده کند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۶۷۵

نعمتی: دبیر از همه پتانسیل کشتی استفاده کند

با اشاره به برگزاری منظم و بدور از حاشیه انتخابات فدراسیون کشتی، اظهار کرد: به غیر از هیات چهار محال بختیاری که با سرپرست اداره می‌شد، تمامی اعضای مجمع که ۴۳ نفر بودند در جلسه حضور داشتند و خدا را شکر انتخابات در فضایی خوب برگزار و رییس جدید فدراسیون توسط اعضای مجمع انتخاب شد. من هم اولین نفری بودم که به رییس منتخب مجمع تبریک گفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فدراسیون کشتی درباره زمان برگزاری جلسه تودیع و معارفه گفت: من همانطور که قبلا اعلام کردم از ۲۶ تیر ماه که انتخابات برگزار شد دیگر به فدراسیون کشتی نرفتم. به دبیر هم گفتم زمان برگزاری معارفه خودش به فدراسیون برود و امور را در دست بگیرد. از زمان برگزاری جلسه تودیع و معارفه نیز خبر ندارم چرا که هنوز وزارت ورزش چیزی به فدراسیون اعلام نکرده است.

وی درباره مطرح شدن برخی شایعات مبنی بر احتمال ابطلال انتخابات فدراسیون کشتی گفت: چنین چیزی نشنیدم و در جریان آن نیستم. مثلا درباره انتخابات وزنه‌برداری درخصوص عدد رای بحث‌هایی مطرح شد که آن هم البته مشکلی نداشت اما درباره کشتی که دیگر جای بحثی نیست و دبیر با ۳۱ رای انتخاب شد.

نعمتی در ادامه درباره عملکرد خود در دوران سرپرستی فدراسیون کشتی نیز خاطرنشان کرد: دوستان باید از عملکرد من راضی باشند. در این مدت با وجود مشکلات و محدودیت‌ها و دوران بسیار سختی که داشتیم تمامی اعزام‌ها و اردوها بدون هیچ مشکلی برگزار شد و خللی در اجرای برنامه‌ها پیش نیامد.

وی در پایان درباره انتخاب علیرضا دبیر و مسئولیت سنگین او نیز گفت: کشتی مجموعه بسیار بزرگی است. من به دبیر هم پیشنهاد دادم اگر می‌خواهد موفق باشد از همه پتانسیل کشتی استفاده کند چرا که اگر قرار باشد فقط از یک طیف خاص استفاده کند کار بسیار سخت و سنگینی خواهد داشت. رقابتهای جهانی و المپیک در پیش است و قاعدتا اگر او بخواهد به تنهایی امور را پیش ببرد کار بسیار مشکلی خواهد داشت.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: فدراسیون کشتی بهروز نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر