Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهیندخت مولاوردی دستیار سابق رئیس جمهوری، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به انتخاب سرپرست برای وزارتخانه آموزش و پرورش چقدر امکان حضور یک زن برای این وزارتخانه وجود دارد و اگر ندارد، دلیل آن چیست، گفت: بحث وزارت زنان در مناسبت‌های خاص برجسته می‌شود و فعالان حوزه زنان برای طرح و جریان‌سازی و یا حداقل مطالبه‌گری در این زمینه فرصت‌هایی ایجاد می‌کنند که اخیراً در مورد وزارت آموزش و پرورش هم این موضوع را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولاوردی با بیان اینکه برای معرفی یک زن برای وزارت آموزش و پرورش کمی دیر است، گفت: دولت معمولا هر کسی را که به عنوان سرپرست معرفی کند، همان را به عنوان وزیر به مجلس معرفی می‌کند.

وی افزود: از طرفی معرفی وزیر زن در این سال‌های پایانی را سیاست دولت نمی‌دانم؛‌ چراکه با همه دغدغه‌ها و مشغله‌هایی که دارد نمی‌خواهد یک موضوع و گرفتاری جدیدی را برای خودش باز بکند.

دستیار ویژه پیشین رئیس‌جمهور گفت: این تابو در دولت دهم شکسته شد و حتی زمانی که در دولت دوازدهم شعار انتخاب وزیر زن وعده داده شد، طرفدارهای دولت قبل به خود من پیامک می‌دادند که این چیزی که برای شما آرزو است، برای ما خاطره است.

وی ادامه داد: حساسیتی که در برابر تصمیم‌های دولت یازدهم و دوازدهم برای انتخاب یک زن نه تنها به عنوان وزیر حتی به عنوان استاندار وجود دارد، در دولت‌ قبل وجود نداشت لذا این کار برای دولت سخت می‌شد که با مجموع گرفتاری‌هایی که دارد، خودش را درگیر مسائل جدید کند. اگر می‌خواستند می‌توانستند اما به هر دلیلی انجام نشد.

مولاوردی با اشاره به دیدار خود با حسن روحانی قبل از معرفی وزراء گفت: من بارها به آقای روحانی گفتم که شما توپ را در زمین مجلس بیاندازید و یک یا دو خانم را به مجلس معرفی کنید، اگر مجلس رأی داد که فبها، اگر  هم که رأی نداد شما به وعده خود و رسالت و ماموریت‌تان عمل کرده‌اید.

وی افزود: رئیس‌جمهور شنیدند، اما عملی نشد. الان هم می‌توانند این کار را بکنند و در نهایت ببینند که مجلس و شورای نگهبان چه کاری می‌کنند. متاسفانه هرگز این کار نشده و فکر هم نمی‌کنم در سال‌های پایانی هم این کار را بکنند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1281487

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مولاوردی دولت دوازدهم زنان حسن روحانی ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس ایران و انگلیس خلیج فارس انگلیس نفتکش پهپاد هواپیمای بدون سرنشین سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان

احسان احمدی نژاد کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه‌های هواشناسی آبدانان با ۱۱۷ میلی متر، میمه ۱۱۰ و ارکواز ملکشاهی با ۱۰۵ میلی متر به ترتیب بعد از انجیره بیشترین میزان بارش باران را ثبت کرده اند و مقدار دریافت نزولات جوی ایلام در این بازه زمانی ۵۷ میلیمتر بوده است.

وی افزود: هرچند اصل سیستم امشب به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود، اما به خاطر وجود رطوبت در جو، طی ساعاتی از فردا بارش‌های رگباری بهاری به ویژه در نواحی شمال استان رخ می‌دهد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام اضافه کرد: بارش‌های امروز موجب طغیان رودخانه‌ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

احمدی نژاد یادآور شد: این سیستم بارشی همراه با خطر اصابت صاعقه، تکرگ، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد موقتی است.

وی ادامه داد: فردا نیز باتوجه به رگباری و بهاری بودن سیستم و بارش‌های نقطه ای، احتمال بروز آبگرفتگی موقت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات