Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار فضل الله برزویی روز شنبه در آئین تشییع نظامی پیکر پاک شهید سروان قربانعلی امیدی ارجنکی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نیروی انتظامی کشور در ۴۰ سال گذشته ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم میهن اسلامی ایران کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز به عنوان حافظ نظم و امنیت و سرباز ولایت فقیه خود را خادم مردم و ملت می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزویی تصریح کرد: نیروی انتظامی به شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان افتخار می‌کند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی خود را برای ادامه راه شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین دفاع از آرمان‌های آنان متعهد می‌داند.

برزویی اظهار داشت: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری هفته گذشته نیز یکی از نیروهای متعهد و کارآمد خود به نام سروان دانش بهرامی از افسران گشت راهنمایی و رانندگی را حین انجام وظیفه به علت سانحه رانندگی از دست داد.

به گزارش ایرنا، پیکر پاک شهید سروان قربانعلی امیدی ارجنکی ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۲۹ تیرماه پس از قرائت نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان از میدان امامزادگان دو معصوم تا میدان دوازدهم محرم بر روی دستان مردم استان تشییع و سپس در گلزار شهدای شهرکرد شد.

شهید سروان قربانعلی امیدی ارجنکی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی روز ۲۶ تیرماه در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج به شهادت رسید.

سروان شهید قربانعلی امیدی ارجنکی متولد ۳۰ شهریورماه ۱۳۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد، که پس از ۱۸ سال خدمت به عنوان حافظ امنیت کشور به شهادت رسید.

۲۰۹۷/۷۳۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری