Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

روز دوم از شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در تاشکند ازبکستان آغاز شد و سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری با برتری در دیدار رده‌بندی به مدال برنز رسیدند و زهرا یاری با شکست در دیدار رده‌بندی در کسب مدال ناکام بود.

در وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده در دیدار رده‌بندی به مصاف ادیلت شادیکنوا از قرقیزستان رفت و با برتری 5 بر 2 به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روز گذشته(جمعه) ابتدا 4 بر 2 مینسو جانگ از کره جنوبی را برد. او در ادامه 3 بر صفر از سد سامانروی آرول وران از مالزی گذشت. قهرمان کاراته کشورمان در مبارزه سوم پرمان ایشانوف از ترکمنستان را 5 بر صفر شکست داد.

گنج‌زاده در نیمه نهایی مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت. 

اما در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در جدول شانس مجدد ابتدا غلام عباس سعادی از پاکستان را دو بر صفر شکست داد و در ادامه با برتری یک بر صفر مقابل داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان به مدال برنز دست یافت.

عسگری روز گذشته ابتدا با نتیجه 9 بر یک از سد یزو وانگ از چین گذشت. او در دور دوم نیز با نتیجه 6 بر یک مقابل دانشکومار سلواکومار از مالزی پیروز شد، اما مقابل کن نیشمورا دارنده مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. با صعود نیشیمورا به دیدار نهایی، عسگری امروز شانس خود را در جدول شانس مجدد امتحان کرد.

همچنین در وزن 68- کیلوگرم بانوان، زهرا یاری در جدول شانس مجدد در حالی که با نتیجه 5 بر 3 از زوهراجان مردوآ از ترکمنستان عقب بود، با هانسوکو شدن حریف خود به دیدار رده‌بندی راه یافت، اما با شکست 6 بر 4 مقابل کایو سومیا از ژاپن، چهارمین نماینده ناکام کشورمان در دیدار رده‌بندی لقب گرفت.

یاری در مسابقات روز نخست در نخستین دیدار خود پس از تساوی 6 - 6 مقابل سیکو جورجیا زفانی، دارنده مدال برنز آسیا در سال 2018 از اندونزی با قانون سنشو شکست خورد، اما با صعود حریف خود به دیدار نهایی به جدول شانس مجدد راه یافت.

 


انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: کاراته قهرمانی آسیا سجاد گنج زاده بهمن عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت.

شاگردان نکونام با این برد ۵۷ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیازی از پرسپولیس قرار گرفت.

پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک نساجی را شکست داد.

در انتهای جدول رده بندی هم رقابت سختی وجود دارد.

شکست فولاد، نساجی مازندران، پیکان و توقف استقلال خوزستان و برد صنعت نفت رقابت جذابی را ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد