Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان با بیان اینکه خرید گندم از 18 تیرماه آغاز شده و تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد اظهار کرد: تعاون روستایی با ایجاد چهار مرکز خرید در امزاجرد، قهاوند، کوزره و عبدالرحیم کار جمع‌آوری گندم مازاد بر نیاز زارعین را دارد.

وی با بیان اینکه مدیران عامل از ساعت 8 صبح تا 20 عصر هر روز کار خرید را انجام می‌دهند افزود: تاکنون در چهار مرکز بالغ بر 3 هزار تن خرید انجام شده و پیش‌بینی می‌شود خرید تعاون روستایی حداقل به 20 هزار تن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که هر سال باعث کاهش خرید و خروج گندم از شهرستان و گسیل آن به استان مرکزی می‌شود، موضوع حمل است که با قول مساعد مسوولان غله مقرر شد این مهم امسال حل شود.

وی یادآور شد: از آنجا که تعاون روستایی محمولات خرد را تحویل می‌گیرد، از زارعین تقاضا داریم با حوصله و بدون عجله محصول خود را تحویل مراکز تعاون روستایی دهند تا حاصل دسترنج آنها توسط دلال و واسطه به یغما نرود.

سعیدی در خصوص پرداخت پول کشاورزان نیز اضافه کرد: تقریبا بخشی از گندم تحویلی طی چک لیست به بانک کشاورزی ارسال شده و امیدواریم طی چند روز آینده بهای گندم تحویلی زارعین به حساب آنها واریز شود.

وی تصریح کرد: کشاورزانی که نام آنها در سامانه خرید وجود ندارد با مراجعه به مراکز خدمات نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام کنند تا در امر تحویل محصول دچار مشکل نشوند.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان در گفت: علاوه بر تاکید مسوولان استان و در راستای رفاه حال زارعان مقرر شده در امر تحویل گندم مساعدت و همکاری مناسبی از سوی مراکز صورت گیرد تا رضایت کشاورزان نیز مدنظر قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی پول چک کشاورزی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: از صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی، آبزیان و فراورده‌های آن، ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه صادرات موتور محرکه تولید و رشد اقتصادی است، افزود: توجه به توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است.

رحمانی اضافه کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه از عرضه ۲ هزار و ۷۵۴ تن محصولات کشاورزی در فروشگاه ها، غرف دائم و موقت در سال گذشته خبر داد و گفت: شبکه تعاون روستایی استان قزوین در ۸ نمایشگاه داخلی حضور فعال و چشمگیری داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه راه اندازی و فعال کردن فروشگاه‌های مصرف روستایی، انجام خدمات رسانی بهتر را به دنبال دارد، افزود: در سال گذشته ۱۲۱ غرف دائمی و موقت ساماندهی و به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد بالغ بر ۱۰ درصد خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۹۳ هزار تن گندم از مزارع شهرستان میاندوآب
  • سرمایه گذاری در حوزه‌ گندم‌ به یک فرهنگ اقتصادی در کردستان تبدیل شود
  • پیش‌بینی تولید ۷۷ تن کلزا در بابلسر
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین