Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:08:59 GMT

نقطه پرحادثه جاده گدار سیاه کرمان رفع نقص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۱۹۰

نقطه پرحادثه جاده گدار سیاه کرمان رفع نقص شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان روز شنبه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، عنوان کرد: اصلاح نقاط حادثه خیز این استان در راستای کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای در حال انجام است.

احسان عراقی زاده افزود: محور راین - حسین آباد به طول ۳۵ کیلومتر یکی از محورهای پرتردد و پرحادثه، به عنوان محل اتصال شمال به جنوب استان کرمان در گذشته با عرض کم و دارای قوس های تند و غیراستاندارد بود که در بهسازی اخیر این مشکلات رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پروژه در اولویت طرح های تعریض و بهسازی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان قرار گرفته و در سال ۹۱ بمدت ۲ سال حدود ۱۲ کیلومتر آن بهسازی، تعریض و روکش آسفالت شد و عملیات اجرایی مابقی محور به طول ۹ کیلومتر شامل عملیات بهسازی، تعریض، روکش آسفالت است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه نقطه پرتصادف گدار سیاه در این محور واقع شده است عنوان کرد: عملیات اجرایی این محور از سال ۹۶ آغاز و با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عراقی زاده تصریح کرد: عملیات آسفالت تراشی، اصلاح لایه های زیرسازی، اجرای لایه ساب بیس، اجرای بیس، روکش آسفالت، خط کشی و نصب تابلوها در این محور انجام شده است.

نقطه حادثه خیز گدار سیاه واقع در کیلومتر ۱۸ محور راین - حسین آباد به علت تعداد فراوان تصادفات و تلفات جاده ای به این نام معروف شده است.

راین شهری تاریخی و توریستی در استان کرمان و در دامنه کوه هزار، چهارمین کوه بلند ایران است.

این شهر مرکز بخش راین از توابع شهرستان کرمان و در فاصله یکصد کیلومتری جنوب شرقی کرمان قرار گرفته است.

۷۴۲۰/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

ایسنا/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه جیرفت از بازگشایی و تیغ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در این بخش خبرداد که در اثر بارش‌ها و سیل اخیر مسدود شده بودند. 

قاسم مقبلی امروز، پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازگشایی راه‌های روستایی که در اثر بارش‌های اخیر مسدود بودند، گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا در این منطقه و انسداد برخی از راه‌های روستایی، اکیپ‌های راهداری با تمام توان در محل حاضر شده و اقدام به بازگشایی و تیغ زنی این مسیرها کردند.

وی از بازگشایی راه‌های روستایی گور و ده ویران و توابع آن‌ها در پی بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب کرمان به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های راهداران، در حال حاضر همه راه‌های روستایی در این منطقه بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی