Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید اشرفی با اشاره به افتتاح جاده سلامت در پارک شهدای مدافع حرم در منطقه رهنان اصفهان اظهار داشت: این جاده با عنوان «فعال باش اصفهان» تست پیاده روی راکپورت را در مسافت ۱۶۰۹ متر راه رفتن ارزیابی می‌کند، تست مذکور تست میدانی، علمی و معتبر با هدف اندازه گیری آمادگی قلبی عروقی است و به شرکت کنندگان این امکان را می‌دهد تا پیاده روی سالم، سودمند و لذت بخش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جاده سلامت «فعال باش اصفهان» با جدول بندی سنی از ۲۰ سال تا بالای ۶۰ سال و توضیح نحوه اجرای تست پیاده روی را کپورت برای اولین بار در شهر اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس جدول سنی و درجه بندی از خیلی ضعیف تا عالی آمادگی قلبی عروقی شرکت کنندگان در تست پیاده روی سنجیده می‌شود، افزود: بررسی و پایش نتایج، می‌تواند به آگاهی از سلامت ساکنان منطقه ۱۱ شهرداری منجر شده و شهروندان از وضعیت سلامت خویش آگاه شوند.

وی با اعلام افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی تصریح کرد: چهار ایستگاه ورزش صبحگاهی در منطقه ۱۱ شهرداری موجود بود که با افتتاح مراکز ورزش صبحگاهی بیشتر در منطقه رهنان این تعداد به ۸ ایستگاه افزایش یافته است.

اشرفی با اشاره به اینکه پارک شهدای مدافع حرم در راستای افزایش نشاط اجتماعی در سال گذشته به بهره برداری رسید، بیان داشت: با افتتاح جاده سلامت اتفاق مهمی برای شهروندان غرب اصفهان افتاد که در حال حاضر با افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و برگزاری رویدادهای تابستانه که به همت مدیریت شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تحقق پیوسته می‌توان بیش از گذشته نشاط اجتماعی و تندرستی را در بین ساکنان این منطقه شاهد بود.

کد خبر 4671123

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام سلامت شهرداری اصفهان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، به‌طوری که اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم کا سال گذشته توانسیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشحال هستم که تمام عمر خدمتم را در سازمانی گذراندم که هر روز صبح دست به دعا برمی‌داشتیم تا بتوانیم برای نجات جان انسان‌ها از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، گفت: اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم که سال گذشته توانستیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دستاوردهایی از جمله اولین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا و اولین مرکز سگ‌های زنده‌یاب و مرده‌یاب در شهر اصفهان گفت: در دستیابی به این افتخارات من فقط وسیله بودم و تمام همکارانم همدل و همراه ما را یاری کردند،

مطلبی تاکید کرد: همگرایی از داخل ایستگاه آغاز شد، سند استراتژیک سازمان تدوین و بر اساس آن پیش رفتیم.

کد خبر 747945

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی