Web Analytics Made Easy - Statcounter

از صبح شنبه خبری مبنی بر شنیده‌ها در سایت های نامعتبر منتشر شده که از احتمال پیوستن ستاره تیم الهلال به استقلال خبر می‌دهند. خبری که از هر زاویه ای انجام ناشدنی است و به یک خبرسازی شبیه است.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از جدایی آیاندا پاتوسی، ستاره آفریقایی استقلال از این تیم، مهم‌ترین دغدغۀ هواداران آبی‌دل، آمدن جانشینی در حدواندازه‌های او به تیم محبوب‌شان است و هر روز گزینه های دور و نزدیکی برای جانشینی او مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین نامی که به آبی‌ها وصل شده است، عمر عبدالرحمن، ستاره سابق تیم العین و فعلی الهلال عربستان است که قیمتی معادل هفت تا ده میلیون دلار یعنی چیزی حدود بودجه کل فصل استقلال دارد و خریدش محال است.

هافبکی که نقش زیادی در رقم خوردن سنگین‌ترین شکست تیم‌های ایرانی در آسیا داشت و بهترین بازیکن آسیا لقب گرفته بود. او با گل‌زنی و تأثیرگذاری زیاد در دیدار چند سال قبل استقلال مقابل العین، موجب باخت عجیب ۶ بر ۱ آبی‌پوشان مقابل تیم اماراتی شد.
ادعای برخی رسانه‌های نامعتبر حاکی از این است که ستاره اماراتی پیشنهاد تمدید قرارداد با الهلال را رد کرده است و احتمال دارد به‌زودی راهی استقلال شود اما شما باور نکنید. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی الهلال عربستان استقلال عمر عبدالرحمان قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد آیت الله حقانی حذف یارانه ها تنگه هرمز نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • تصاویر نجومی پنجم اردیبهشت (۲۴ آوریل)
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس