Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@15:21:02 GMT

مزار زنده یاد رضا سقایی گلباران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۷۱۱

به گزارش ایلنا، امین عباسیان (مدیر انجمن موسیقی استان لرستان) از برپایی آیین نمادین گلباران مزار رضا سقایی از هنرمندان فقید موسیقی منطقه لرستان در روز یکشنبه سی‌ام تیر خبر داد.

عباسیان گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته به پاس قدردانی از زحمات استاد سقایی در کنار مقبره او جمع می‌شویم و مزارش را گلباران می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من سقایی به تنهایی یک شناسه برای فرهنگ و هنر لرستان است؛ لذا قدردانی از مقام هنری این شخصیت، کمترین کاری است که ما انجام داده‌ایم. بنابراین از تمامی مردم فرهنگ دوست لرستانی، هنرمندان و اهالی رسانه دعوت می‌کنیم تا در این آئین حضور داشته باشند.

آیین گلباران مزار رضا سقایی ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه سی‌ام تیر در قطعه هنرمندان آرامگاه «صالحین» خرم آباد برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: موسیقی وزارت ارشاد آلبوم کنسرت خانه موسیقی خرم آباد دفتر موسیقی موسیقی نواحی رضا سقایی تک آهنگ وزارت ارشاد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر و در دومین روز از این هفته، مدیر کل، معاونین، روسای ستادی و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات، مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر استان، شرکای اجتماعی و تشکلات کارگری و کارفرمایی، کانون‌ها و انجمن‌های صنفی، تعاونگران و جمع کثیری از بسیجیان جامعه کار و تولید و کارگران شرکت‌ها و کارخانه جات با حضور در گلزار شهدای اهواز، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره جان فشانی‌های شهدای والامقام کارگر را گرامی داشته و با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

همچنین در ابتدای این آیین در محل یادمان شهید علی هاشمی مداحی و زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد.

 پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال، به عنوان گرامیداشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است