Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم اعلام کرد دروغ‌گویی رئیس جمهور آمریکا در خصوص سرنگونی پهپاد ایرانی و طرح چنین ادعایی به این سبب است که او فهمیده، تحریم‌ها علیه تهران شکست خورده و به اهداف خود نرسیده است.

عبدالباری عطوان در سخنان هفتگی‌اش که در بخش تصویری رأی الیوم منتشر می‌شود، افزود آخرین خبر‌ها از منطقه خلیج فارس این است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شخصا ادعا کرد نیروی دریایی آمریکا، پهپادی ایرانی را که به یکی از کشتی‌های نظامی آمریکا در تنگه هرمز نزدیک شده بود، سرنگون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطوان ادامه داد: حالا اگر شما می‌گویید، پهپاد ایرانی را منهدم کرده‌اید، پس لاشه‌های آن کجاست؟ ایرانی‌ها زمانی که پهپاد آمریکایی به نام «گلوبال هاوک» را سرنگون کردند، با غواصی در عمق دریا لاشه‌های آن را یافتند و به ما نشان دادند. خب حالا آمریکا هم همین کار را بکند. دروغ است. ترامپ یک دروغگوی حرفه‌ای است و سریال طولانی دروغ‌های او در روزنامه‌های انگلیسی موجود است و حتی معاونان سابق او هم به این موضوع اذعان کرده‌اند. حال این پرسش مطرح است که چرا آن‌ها می‌خواهند دروغ بگویند؟ این موضوع به این خاطر است که آن‌ها متوجه شده‌اند، تحریم‌ها علیه ایران شکست خورده است.

آمریکایی‌ها روز گذشته ادعا کردند کشتی جنگی یو اس اس باکسر بعد از آنکه پهپاد ایرانی با بی‌توجهی به چندین اخطار، خود را به هزار یاردی (نهصد و پانزده متری) این کشتی آمریکایی رسانده بود با شلیکی از سوی کشتی جنگی این کشور ساقط شد.

ایران با پخش تصاویری، این ادعای آمریکا را مردود دانست و بازهم دروغ دیگری از آمریکایی‌ها رو شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند