Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا در دفاع از وظیفه شناسی ماموران پلیس در برخی ماجراهای اخیر گفت: در قضیه پارک پلس، مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده است. به گزارش بلاغ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور اظهارات قابل توجهی داشت که سهوا یا عمدا توسط برخی رسانه های جناحی در کشور کمرنگ منعکس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب بوده و هست و مردم به نیروهای مسلح اعتماد کامل دارند.

وی با اشاره به بی تفاوتی برخی دستگاه ها نسبت به برخورد با قانون شکنی اظهار داشت: افزایش ناهنجاری ها در جامعه نتیجه کم کاری برخی دستگاه هاست و ناجا در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، تنهاست.

وی افزود: نیروی انتظامی برحسب قانون، وظایف خود را به درستی انجام داده است. مثلا برخورد با پدیده بدحجابی، برخورد با بی قانونی است و مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست اما در این رابطه در برخی از بیمارستان ها، بانک ها و حتی برنامه های تلویزیونی بی تفاوتی دیده می شود.


وی در ادامه انتقاد به کمکاری دستگاه ها گفت: در برخورد با فساد نمی توانیم یک تنه وارد شویم.

سردار اشتری همچنین در دفاع از وظیفه شناسی ماموران پلیس در برخی ماجراهای اخیر گفت: در قضیه پارک پلیس، مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت مدیریت و قانونمندی در فضای مجازی گفت: مدیریت بر فضای مجازی، یک ضرورت است.

اشتری همچنین با تقدیر از همراهی مردم در پشتیبانی از خدمات پلیس گفت: با تعدی کنندگان به حقوق مردم، تعارفی نداریم؛ قاطعانه و طبق قانون با آنها برخورد می کنیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

کد خبر 6092981

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند