Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@10:12:46 GMT

برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۴۰۵

برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت در دزفول

رضا مرساقیان، معاون اجرایی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: بنیاد مهدویت در حال حاضر یک دوره تربیت مربی مهدوی ویژه بانوان در مرکز تربیت اسلامی کوثر شهرستان برگزار کرده است که با شرکت 20 نفر از بانوان همراه است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، دوره مقدماتی معارف مهدوی (نگین آفرینش) نیز ویژه بانوان در مسجد الله‌اکبر این شهرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره در قالب 12 تا 18 جلسه با توجه به سطح مخاطب در سه بخش معرفت‌افزایی نسبت به وجود امام عصر(عج)، حکوت در عصر غیبت و پاسخ به شبهات برگزار می‌شود.

به گفته مرساقیان، حدود 70 نفر از بانوان در این جلسات شرکت می‌کنند و حجت‌الاسلام زارع تدریس این دوره را بر عهده دارد.

معاون اجرایی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) دزفول گفت: در 4 ماه نخست امسال، دوره‌های متعدد آموزش مقدماتی معارف مهدوی در شهرستان برنامه ریزی شد که در سطح مدارس و جلسات قرآن بانوان و آقایان مساجد دزفول برگزار شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان معارف بنیاد فرهنگی مهدی موعود قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»