Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته‌های گذشته نرم‌افزاری در دنیای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. نرم‌افزاری به نام FaceApp - فیس اپ که پس از دریافت عکس کاربر آینده او در سن ۸۰ سالگی را نشان می‌دهد. تصاویر خروجی این برنامه مدتی است در شبکه‌های اجتماعی بسیاری مانند توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک دیده‌ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شایعاتی مبنی بر جاسوسی بودن این نرم‌افزار نیز منتشر شده بود که پس از مدتی تکذیب شد. البته در این مسئله که برای تغییر سن کاربر باید عکس انتخابی به یک سرور خارجی ارسال شود، شکی نیست اما هنوز مشخص نیست که این سرور عکس‌ها را ذخیره می‌کند در نتیجه نمی‌توان آن را جاسوسی دانست. درضمن اگر شما از عکس‌هایی استفاده کنید که تاکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اید دیگر مشکلی پیش نمی‌آید زیرا اگر قرار به جمع‌آوری این عکس‌ها باشد تاکنون این کار صورت گرفته است.

اما بعضی به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهند و برایشان مهم است که این عکس‌ها از سرور FaceApp حذف شوند. اتفاق خوبی که اخیرا رخ داده این است که توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار معروف با همکاری یکدیگر یک ویژگی به FaceApp اضافه کرده‌اند که امنیت کاربران را باز می‌گرداند. با این ویژگی جدید کاربران می‌توانند به راحتی از FaceApp درخواست کنند اطلاعاتشان را از سرورهای خود حذف کند.

بیشتر بخوانید: نرم‌افزار روسی - آمریکایی فیس‌اپ، امن نیست

روش حذف اطلاعات از نرم‌افزار FaceApp

مراحل حذف اطلاعات از سرورهای فیس‌اپ آن طور نیست که ممکن است شما فکر کنید، یعنی در واقع بخش جداگانه‌ای برای آن وجود ندارد. برای این کار ابتدا باید نرم‌افزار FaceApp را در تلفن همراه خود اجرا کنید. سپس به بخش تنظیمات رفته و از آن‌جا روی گزینه پشتیبانی کلیک کنید. در صفحه باز شده "گزارش یک مشکل" را انتخاب کنید.

Settings —> Support —> Report a bug

صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن‌جا متن گزارش را بنویسید. در قسمت "موضوع گزارش" حتما عنوان Privacy (حریم خصوصی) را قید کنید و در بخش بعدی از این نرم‌افزار بخواهید که اطلاعات شما را حذف کنید. برای حذف اطلاعات شما از سرورهای FaceApp این کار کافیست.

بنیانگذار این برنامه، یاروسلاو گونچاروف، اعلام کرده است که این شرکت اطلاعات کاربران را با نرم‌افزارهای شخص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد. او همچنین اضافه کرد که این بهترین روش برای حذف اطلاعات کاربران از سرورهای این شرکت است. گونچاروف اظهار داشت که تیم پشتیبانی شرکت او در حال حاضر با گزارش‌های بسیار زیادی مواجه شده اما این درخواست ها در اولویت آن‌ها است. گونچاروف همچنین اظهار داشت که تیمش در حال کار بر روی یک رابط کاربری بهتر است که این کار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

حذف عکس‌های ارسالی به سرور نرم‌افزار FaceApp

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!

تغییر چهره «ترانه مهاجر» سریال لیسانسه‌ها بعد ۸ سال مورد توجه قرار گرفت. متین ستوده سال ۹۵ نقش ترانه مهاجر را در سریال لیسانسه‌ها بازی کرد. او اکنون نزدیک به چهل سال سن دارد. 

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین ستوده ۱۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ در سن ۳۶ سالگی با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی سابقه‌ی بازیگری داشته و اکنون صاحب رستوران «طهران پاریس» است.

در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد سریال لیسانسه‌ها را ببینید:

tags # متین ستوده ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی