Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،نگاهی به عملکرد نگارخانه‌های استان اصفهان در نیمه نخست مرداد ماه نشان از رونق این گذرهای هنری وفرهنگی دارد.

نگارخانه کوثر نمایشگاه نقاشی آرزو مودی را برای تاریخ ٢٩ تیر تا ٣ مردادماه برنامه ریزی کرده و نمایشگاه نقاشی حشمت اله بهزادی از ٤ تا ١٧ مردادماه در نگارخانه ماندانا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگارخانه دیدار نیز یک نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان بررسی نقاشی اصفهان را از ٢٨ تیر تا ٢ مرداد در برنامه کاری خود دارد.

  همچنین نمایشگاه انفرادی سیما شاهمرادی از ٢١ تیر تا ٧ مرداد در نگارخانه تام برپا می‌باشد و نگارخانه ماندانا نیز نمایشگاه گروهی آثار نقاشی مجسمه و عکس با عنوان فانتزی پارسی، فراموشی سنت‌ها را  تا ٣٠ تیرماه به نمایش گذاشته است.

نمایشگاهی با عنوان تذکار مجموعه آثار علی محبوبی از ٢١ تیر تا ١١ مرداد ماه در نگارخانه گذار در حال برگزاری است.

همچنین نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی "فانتزی پارسی، فراموشی سنت‌ها"در نگارخانه ماندانا، واقع در خیابان فروغی، نمایشگاه "دهه شصت" تا ۱۱ مردادماه ۹۸ در گالری گذار، واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگتراش‌ها در حال برگزاری است.

 گالری امروز میزبان آثار علیرضا چلیپا ازت که در روز جمعه ۲۸ تیرماه افتتاح و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد.

در گالری نقش خانه نمایشگاه "قسمتی از همه چیز" یک نمایشگاه گروهی نقاشی درحال برگزاری است که  روز گذته افتتاح و  تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در گالری نقش خانه واقع در آمادگاه، روبه روی هتل عباسی برایبازدید همگان آزاد است.

گالری دیدارمیزبان بیست و پنجمین دوره از مجموعه نمایشگاه‌های بررسی نقاشی اصفهان است که ۲۸ تیرماه افتتاح و تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در این دوره آثار عباس میرزایی را به نمایش می‌گذارد که علاقمندان می‌توانند در خیابان توحیدمیانی، خیابان شهید قندی، کوچه شهید قاسمی در گالری دیدار به تماشای این مجموعه بروند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان مجسمه نقاشی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • رویت یک پژو ۲۰۶ با نقاشی عجیب در خیابان‌های ایران | تصویـر
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان