Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، متن حکم سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به این شرح است؛

برادر گرامی جناب آقای علیرضا کمرئی

معاون محترم آموزش متوسطه

با سلام

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به‌موجب این ابلاغ به عنوان رئیس ستاد پروژه‌ی مهر سال تحصیلی 1399-1398 معرفی می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی )  و سیاست‌های رئیس جمهور محترم و با مشارکت و همفکری مدیران و کارشناسان و مدیران کل استان‌ها در جهت پیگیری و تحقق اهداف پروژه مهر اقدام نمایید.

با توجه به سیاست تفویض اختیار به استان‌ها، ضروری است با پیش‌بینی مکانیزم‌های مؤثر نظارتی زمینه اقدامات به‌هنگام و مطلوب بازگشایی مدارس سال تحصیلی 99-98 فراهم آید.

بدیهی است همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل موظفند به‌منظور رفع مشکلات انعکاس داده شده از طرف ستاد، همکاری لازم را مبذول دارند.

لازم است گزارش کامل روند اجرای این پروژه را در استان‌ها همراه با ارزیابی نهایی عملکرد استان‌ها و ستاد در سطوح مختلف مدیریتی به اینجانب ارائه نمایید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور مشکلات معاون منویات مقام معظم رهبری وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی کنند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان