Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:30:27 GMT

چمن ورزشگاه گناوه کارآیی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۸۳۹

چمن ورزشگاه گناوه کارآیی ندارد

چمن این زمین که مسابقات متعددی در آن برگزار می شود، بیشتر از نیمی از آن خشک و زرد شده و روز به روز کیفیت آن بدتر می شود ه باید برای نگهداری و جلوگیری از تخریب بیشتر باید برای مدتی انجام بازی در آن تعطیل و ترمیم و بهسازی شود.

رشته فوتبال در شهرستان گناوه علاقه مندان زیادی داشته و نمایندگانی در سطح لیگ دسته دوم کشور و رده های سنی مختلف در استان بوشهر دارد و باید از چمنی مناسبی برخوردار باشد زیرا در صورت ترمیم نشدن این چمن امکان برگزاری مسابقات در آن وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به اینکه زمان برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور نزدیک است و گناوه نیز در این لیگ نماینده دارد باید به وضعیت زمین چمن خشکیده گناوه رسیدگی شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: نگهداری چمن استادیوم تا زمانی که در اختیار این هیات بود وضعیت خوبی داشت و پس از اینکه بحث واگذاری آن پیش آمده دچار خرابی شد و در بلاتکلیفی بسر می برد.

منوچهر امیری افزود: به رغم اینکه هیات اختیار نگهداری چمن را ندارد اما بخاطر دلسوزی و خراب نشدن بیشتر چمن ورزشگاه شهید سراجی شبانه آبرسانی می شود که به دلیل کمبود آب در این زمینه مشکلاتی وجود دارد.

وی اظهار داشت: چمن این زمین دچار عیب و ایرادهای زیادی شده که اگر برطرف نشود امکان برگزاری مسابقات در آن وجود ندارد.

امیری افزود: داشتن آفت، تسطیح نبودن و نداشتن خاک و کود از عمده مواردی است که چمن زمین استادیوم به خشکی گرائیده به گونه ای که در حال تبدیل شدن به کاه است.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: تسطیح نبودن زمین چمن استادیوم برای ورزشکاران فوتبالیست خطر آفرین و باعث شده تا آنان بخاطر هر گونه آسیبی به اعضای بدنشان و سلامتی خود با ترس و واهمه بازی کنند.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید برای بهبود وضعیت چمن های ورزشی شهرستان های استان بویژه گناوه کارشناسان مجرب و توانمند بکار گیرد و هر چه سریع تر با نظر آنان نقاط آسیب دیده را بهبود بخشد.

امیری اظهار داشت: اگر چه گناوه یک زمین چمن دیگر هم دارد که مصنوعی و پارسال افتتاح شده اما به علت استاندارد نبودن امکان برگزاری مسابقات فوتبال در آن وجود ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: چمن استادیوم این بندر نیاز به ترمیم و بازسازی دارد که در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

رحمان عمادی افزود: تا زمان برگزاری مسابقات باشگاهی و لیگ دسته دوم کشور نسبت به تسطیح و خاکریزی و کود زمین چمن اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت: نماینده حوزه انتخابیه قول هایی برای رفع مشکلات استادیوم داده که امیدواریم هرچه زودتر انجام شود.

رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: استادیوم ورزشی شماره ۲ این بندر که دارای چمن مصنوعی است مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد و درصورت آماده نشدن زمین چمن شماره یک آن مکان درنظر گرفته می شود.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد که نگهداری و مراقبت از زمین چمن ورزشی استادیوم شهید سراجی به هیات فوتبال این بندر واگذار شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بندرگناوه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی