Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@15:06:48 GMT

نشان برنز بر گردن گنج‌زاده و عسگری

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۸۷۴

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری با برتری مقابل رقبای خود به مدال برنز دست یافتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روز دوم از شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در تاشکند ازبکستان آغاز شد و سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری با برتری مقابل حریفان خود در دیدار رده‌بندی به مدال برنز رسیدند و زهرا یاری با شکست در دیدار رده‌بندی در کسب مدال ناکام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده در دیدار رده‌بندی به مصاف ادیلت شادیکنوا از قرقیزستان رفت و با برتری 5 بر 2 به مدال برنز دست یافت.

او روز گذشته (جمعه) ابتدا 4 بر 2 مینسو جانگ از کره جنوبی را برد. او در ادامه 3 بر صفر از سد سامانروی آرول وران از مالزی گذشت. قهرمان کاراته کشورمان در مبارزه سوم پرمان ایشانوف از ترکمنستان را 5 بر صفر شکست داد.

گنج‌زاده در نیمه نهایی مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت. 

اما در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در جدول شانس مجدد ابتدا غلام عباس سعادی از پاکستان را دو بر صفر شکست داد و در ادامه با برتری یک بر صفر مقابل داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان به مدال برنز دست یافت.

عسگری روز گذشته ابتدا با نتیجه 9 بر یک از سد یزو وانگ از چین گذشت. او در دور دوم نیز با نتیجه 6 بر یک مقابل دانشکومار سلواکومار از مالزی پیروز شد، اما مقابل کن نیشمورا دارنده مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. با صعود نیشیمورا به دیدار نهایی، عسگری امروز شانس خود را در جدول شانس مجدد امتحان کرد.

همچنین در وزن 68- کیلوگرم بانوان، زهرا یاری در جدول شانس مجدد در حالی که با نتیجه 5 بر 3 از زوهراجان مردوآ از ترکمنستان عقب بود، با هانسوکو شدن حریف خود به دیدار رده‌بندی راه یافت، اما با شکست 6 بر 4 مقابل کایو سومیا از ژاپن، چهارمین نماینده ناکام کشورمان در دیدار رده‌بندی لقب گرفت.

یاری در مسابقات روز نخست در نخستین دیدار خود پس از تساوی 6 - 6 مقابل سیکو جورجیا زفانی، دارنده مدال برنز آسیا در سال 2018 از اندونزی با قانون سنشو شکست خورد، اما با صعود حریف خود به دیدار نهایی به جدول شانس مجدد راه یافت.

همچنین در ادامه این رقابت ها، تیم کاتای مردان ایران متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر به دیدار رده بندی راه یافت و برای مدال برنز تیم هنگ کنگ را پیش رو دارد. در کاتای انفرادی زنان هم، فاطمه صادقی با راهیابی به مسابقه رده بندی، امروز با کاتاروی کره ای رودررو می شود. تیم کاتای زنان هم که پیش از این فینالیست شده بود امروز در مسابقه پایانی به مصاف ژاپن می رود.
امروز همچنین در رقابتهای کومیته، 4 نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهند رفت که در بخش زنان، طراوت خاکسار در منهای 55 با راخیموآ از ازبکستان، رزیتا علیپور در منهای 61 با اویان از چین و حمیده عباسعلی در به اضافه 68 کیلوگرم با برولتسوا از قزاقستان و در بخش مردان، ذبیح ا... پورشیب در منهای 84 با ساجان از اردن مبارزه می کنند.


منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کاراته قهرمانی آسیا سجاد گنج زاده بهمن عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم

پپ گواردیولا با توجه به بازی ناتینگهام فارست و وضعیت چمن سیتی‌گراند، احساس خوش‌شانسی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد. 

با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست، شاگردان گواردیولا در صورت چهار برد دیگر به اولین تیمی در تاریخ تبدیل می‌شوند که لیگ برتر انگلیس را چهار بار متوالی فتح می‌کند. سیتیزن‌ها این روزها در کنار خط حمله آتش خطرناک، در خط دفاع نیز عملکرد خوبی دارند. آن‌ها طی سه بازی اخیر در مجموع تمامی رقابت‌ها کلین‌شیت کرده‌اند. پپ گواردیولا مقابل دوربین اسکای در واکنش به پیروزی مهم تیمش گفت:

بازی سختی بود. آن‌ها با بازیکن‌های سرعتی و باکیفیت، پرس سنگینی انجام دادند. ما در شرایطی که ۱۰ نفره بودند، گل زدیم. با توجه به شرایط زمین، برای فارست بدشانسی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. یک پیروزی عالی برای منچسترسیتی بود. ما بازی‌های زیادی داشتیم و حالا یک هفته‌ی طولانی برای ریکاوری داریم. امروز خیلی خیلی خیلی خیلی اذیت شدیم! برای ما بسیار دشوار بود. آن‌ها برای هدف فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. ما امروز خوش‌شانس بودیم.

گواردیولا در مورد شرایط زمین ناتینگهام فارست ادامه داد: 

در نهایت، ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سرعتی، برای فارست بهتر می‌شد. این موضوع قطعی درست است.

علت تغییرات نیمه دوم منچسترسیتی چه بود؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم، نمی‌توانیم دوام بیاوریم، دچار مشکل می‌شویم. کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی خیلی کمک کرد. بعضی وقت‌ها در چنین بعدازظهرهای سختی، فقط با در اختیار داشتن توپ می‌توانید دوام بیاورید. در مورد ادرسون، وضعیت مصدومیت او خوب به نظر نمی‌رسد.

در مورد کورس قهرمانی، لیورپول به صورت رسمی خارج شد؟ 

هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 3 بازی برای آن‌ها باقی مانده است. شرایط آن‌ها برای ما هم می‌تواند رخ دهد. ما خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بسیار دشوار است. ترجیح می‌دادم این هفته‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما به هر حال برای هفته آینده آماده خواهیم شد.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید