Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان سمنان در سالن اجتماعات یادگار امام استانداری، افزود: استعلام‌های غیرضروری موجب طولانی شدن روند ادارای و زمینه‌ساز فساد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان میامی جزو ۳۱ شهرستان کمترتوسعه یافته در کشور درنظرگرفته شده است، ادامه داد: طرح توسعه برای این شهرستان ها نوشته شده و به زودی ابلاغ می‌شود و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی برای توسعه شهرستان میامی در استان سمنان به صورت ویژه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: توسعه تعاونی‌ها نقشی مهم در رونق تولید و توسعه بخش کشاورزی دارد و وضعیت استان سمنان در این زمینه مطلوب است.

استاندارسمنان با اشاره به اجرای سامانه نوین آبیاری در استان، یادآور شد: اجرای سامانه های نوین آبیاری موتور محرکه توسعه کشاورزی است و دولت در این زمینه اعتبارات خوبی در نظر گرفته و استان نیز عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره با تعداد زیاد کارگروه ها در گذشته ابراز داشت: وقت مدیران نباید صرف نشست‌های غیرضروری شود و تنها باید در امور زیربنایی و رسیدن به نقطه نظر اصلاحی کارگروه اصلی شکل بگیرد.

آشناگر با بیان اینکه بر اساس دستور العمل جدید مبنا چهارکارگروه اصلی است و کمیسیون روال قبلی خود را دارد، خاطرنشان کرد: در دستور العمل جدید نقص هایی وجود دارد و ضروریست مسئولان نظرات اصلاحی خود درباره شکل کارگروه ها اعلام کنند.

نشست شورای برنامه ریزی استان سمنان با حضور معاونان استانداری و احمد همتی نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه و سید حسن حسینی شاهرودی نماینده شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار و درباره طرح های اشتغالزایی و نحوه اجرای کارگروه های استانی بحث و تبادل نظر شد.

۷۳۴۲/‏۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان اقتصادی سرمایه گذاری داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان؛ عبدالحسین قاضوی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین دراین مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای درگرمه
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.
قاضوی درادامه افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشرو‌ترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

همدلی و هم افزایی مدیران موجب شکوفایی و پیشرفت می شود 

استاندار خراسان شمالی هم تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمه امسال نیز همچنان با قوت دنبال شود.

حسین نژاد همدلی و هم افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تامین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

تأکید برجذب سرمایه گذاری خارجی 
استاندار استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح ها تاکید کرد.
وی جذب سرمایه گذاری خارجی، طرح‌های توسعه و شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید است، باید از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت.
شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی، دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

دیگر خبرها

  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار