Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@05:16:27 GMT

برپایی نمایشگاه عکس سیل خوزستان از ۸ نگاه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۸۹۴

برپایی نمایشگاه عکس سیل خوزستان از ۸ نگاه

نمایشگاه عکس مستند «سیل خوزستان در ۸ نگاه» در تهران در حال برگزاری است و بخشی از عواید فروش آثار به سیل زدگان استان اهدا می شود.

«امیر عبیداوی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس سیل خوزستان، اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در خوزستان و مشکلاتی که برای مردم پیش آمد، عکاس ها هم همچون سایر هنرمندان برای ادای رسالت خود به میدان آمدند و به ثبت و ضبط این رویداد پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هنرمند عکاس واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان، با بیان اینکه عکاسان زیادی از سراسر استان و کشور در این رویداد حضور داشتند و لحظات نابی را ثبت کردند، افزود: از این رو تصمیم گرفتیم نمایشگاهی از عکس های سیل خوزستان در تهران برپا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه هشت نفر از هنرمندان عکاس در این رویداد شرکت و نمایشگاهی را با عنوان سیل مهربانی در ۸ نگاه را در گالری نگاه تهران برپا کردند، ادامه داد: ۶ نفر از عکاسان از خوزستان و ۲ نفر از هنرمندان عکاس کشوری هستند.

 

عبیداوی، با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۸ اثر به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۹ تیر در تهران برپا بود و با توجه به استقبال بسیاری از آن صورت گرفت یک هفته دیگر نیز تمدید شد.

 

وی با اشاره به اینکه بخشی از عواید فروش آثار نمایشگاه صرف کمک به سیل زدگان خوزستان می شود، اضافه کرد: همه عکس ها مستند بود و از هشت نگاه مختلف توسط عکاسان شرکت کننده تهیه ثبت شده بودند که قطعا این رویداد را در تاریخ مانئگار خواهد کرد.

 

وی عنوان کرد: پیشنهاداتی از دستگاه ها و ادارات مختلف جهت برپایی نمایشگاه داشتیم که با پایان نمیاشگاه در تهران در چند استان نیز این نمایشگاه را برپا خواهیم کرد که یکی از آنها حوزه هنری خوزستان است.

 

لازم به ذکر است، این نمایشگاه شامل آثار عکاسانی چون آرش خاموشی، یلدا معیری، امین نظری، امیر عبیداوی، مهدی قنواتی، مهناز دژبان، علی محمدی و مرتضی جابریان است که در گالری نگاه در تهران برپا خواهد شد. 

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه زلزله مسجدسلیمان حائری معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت سازمان بهزیستی امام رضا ع دهه کرامت خطبه نماز جمعه تقوا نمایشگاه عکس حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد