Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@13:18:11 GMT

گنج‌زاده و عسگری سوم آسیا شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۹۷۶

گنج‌زاده و عسگری سوم آسیا شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در دومین روز شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که با حضور 340 کاراته کا از 33 کشور در شهر تاشکند ازبکستان پیگیری می شود، صبح امروز در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری در جدول شانس مجدد غلام عباس سعادی از پاکستان را 2 بر صفر معژغلوب کرد و در دیدار رده بندی با غلبه برداستونبک اوتابالایف ازبکستانی به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روز گذشته ابتدا ۹ بر یک یی ژو وانگ از چین را شکست داد. سپس 6 بر یک از سد دانشکومار سلواکومار از مالزی گذشت و در نیمه نهایی 2 بر یک مغلوب کن نیشیمورا از ژاپن دارنده یک طلا و یک برنز کاراته وان های ۲۰۱۹ و عنوان سومی جهان در سال ۲۰۱۸ شد و به گروه شانس مجدد رفت. در وزن 84+ کیلوگرم هم سجاد گنج زاده با برتری 5 بر 2 مقابل نماینده قرقیزستان صاحب مدال برنز شد.

در مسابقات روز گذشته، گنج زاده ابتدا ۴ بر 2 مینسو جانگ از کره جنوبی را برد سپس 3 بر صفر سامانروی آرول وران از مالزی را مغلوب کرد. در مبارزه سوم پرمان ایشانوف از ترکمنستان را 5 بر صفر شکست داد.او در نیمه نهایی مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ – کیلوگرم، مجید حسن نیا در اولین دیدار ۶ بر 2 راجا یانفو از هند را برد و در دومین مبارزه 5 بر یک مقابل صدرالدین سایماتوف ازبکستانی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه نماینده ترکمنستان را 8 بر صفر برد اما در دیدار رده بندی 3 بر 2 نتیجه را به حریف کویتی واگذار کرد و به مدال نرسید.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، رضا روشن پس از استراحت در دور اول، دور دوم یک بر صفر گاتام سائود از هند را برد و در ادامه با همین نتیجه مغلوب آندره آکتائوف از قزاقستان شد و به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.او در این گروه ابتدا نماینده کامبوج را 2 بر صفر برد و سپس 4 بر 2 نتیجه را به نماینده مالزی واگذار کرد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین دیدار پس از تساوی 2 بر2 در وقت قانونی مبارزه مقابل تی هونگ دین از ویتنام برنده تاتامی شد. سپس 3 بر 2 نتیجه را به میهو میاهارا از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. در این گروه ابتدا حریفی از چین را 8 بر صفر مغلوب کرد و در دیدار رده بندی 5 بر 4 مقابل حریف چینی شکست خورد و به مدال نرسید.

در وزن 68- کیلوگرم، زهرا یاوری در اولین دیدار مقابل جورجیا زفانیا از اندونزی بعد از تساوی 6 بر 6 با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف به فینال، او هم به جدول شانس مجدد رفت. او ابتدا در حالی که از حریف ترکمنستانی 5 بر 3 عقب بود با هانسوکو شدن رقیب برنده تاتامی شد و در دیدار رده بندی 6 بر4 مقابل حریف ژاپنی شکست خورد و به مدال نرسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت ژاپن قزاقستان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)