Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:09:03 GMT

تیم فوتسال فرش آرا به دنبال پیروزی است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۰۳۱

تیم فوتسال فرش آرا به دنبال پیروزی است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد روز شنبه پیش از دیدار با تیم فوتسال مس سونگون به خبرنگار ایرنا گفت: شعار تیم ما شهامت برای پیروزی است و به قصد پیروزی پا به میدان هر بازی می گذاریم.

مجید مرتضایی افزود: تیم مس سونگون قهرمان باشگاههای آسیا و یکی از تیمهای خوب لیگ برتر و دارای بازیکنان ملی پوش متعدد است و بازی با این تیم آسان نیست اما ما روی انگیزه بازیکنان جوان تیم خود حساب کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازیکنان ما بعد از بازی با تیم شهروند ساری به اندازه کافی استراحت نکردند اظهار داشت: با توجه به اینکه دو بازی پشت سر هم خارج از خانه داریم تنها فرصت انجام یک جلسه تمرین مهیا شد و سپس راهی تبریز شدیم.

وی با اشاره به نتیجه دیدار هفته پیش فرش آرا با شهروند ساری هم گفت: نیمه نخست این دیدار را با نتیجه سه بر صفر پیش افتادیم اما فشار تماشاگران بر بازیکنان و داور بازی و همچنین وضعیت هوای شرجی آنها باعث شد در نیمه دوم نتیجه بازی سه بر سه مساوی شود و با فشاری که در آن بازی وجود داشت کسب یک امتیاز هم جای تقدیر از بازیکنان دارد.

مرتضایی افزود: بعد از بازی با تیم مس سونگون کار برای تیم ما راحت تر می شود و امیدواریم در نیم فصل دوم به رتبه های بالای جدول صعود کنیم.

دیدار تیمهای فرش آرا و مس سونگون در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال فردا در تبریز برگزار می شود.

۷۵۰۷/‏۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد