Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:46:38 GMT

اریکسن به اتلتیکومادرید پیشنهاد شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۳۵۵

اریکسن به اتلتیکومادرید پیشنهاد شد!

باشگاه تاتنهام هافبک دانمارکی‌اش را به اتلتیکومادرید پیشنهاد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، فصل نقل و انتقالات برای اتلتیکومادرید تمام نشده است. احتمال جدایی آنخل کورئا و پیشنهاد خوب میلان برای امضای قرارداد با این بازیکن باعث شده است روخی بلانکو به فکر تقویت خط حمله خود بیفتد. یک نام به جز خامس رودریگس که روی میز بود اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کسی نیست جز کریستین اریکسن.

یک نماینده از باشگاه تاتنهام با میگل آنخل خیل دیدار کرد تا هافبک دانمارکی را به اتلتیکو پیشنهاد دهد. رقم این بازیکن از ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو پیشنهاد شده است. قرارداد اریکسون در ژوئن سال ۲۰۲۰ به پایان می رسد و توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

هافبک ۲۷ ساله در بهترین دوران بازی‌اش به سر می‌برد. او به عنوان یک فانوس در خط میانی تاتنهام توانست تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برود. اریکسن توانایی بالایی دارد و خیلی خوب توپ را هدایت می‌کند. همچنین می‌تواند به عنوان هافبک تهاجمی بازی کند. این بازیکن تکنیکی می‌تواند در کنار دیگر بازیکنان فیزیکی همچون یورنته، توماس و سائول نیگس نمایش خوبی داشته باشد. همچنین در گلزنی موفق است و ضربات آزاد خوبی می‌زند. او می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزینی آنتوان گریزمان باشد. بازیکن دانمارکی می‌تواند در این بخش کار خود را با تریپیر ( بازیکن جدید روخی بلانکو) تقسیم کند. اریکسن به همراه تاتنهام به سنگاپور سفر کرده است تا در جام بین المللی قهرمانان بازی کند. او فصل پیش در ۵۱ بازی توانست ۱۰ گل به ثمر برساند و ۱۷ پاس گل دهد. همچنین ارزشش به ۱۰۰ میلیون یورو افزایش یافت.

پیش از این رئال مادرید تصمیم گرفته بود که دیگر با هافبک دانمارکی قرارداد امضا نکند. حضور زین الدین زیدان روی نیمکت سفیدپوشان باعث شد هدف باشگاه تغییر کند و برای جذب پل پوگبا تلاش کند اما قبل از این اتفاق باشگاه به یک توافق شفاهی با بازیکن رسیده بود. اریکسن گفته بود با چشمان بسته پیراهن مادرید را بر تن می کند. مساله دیگر مذاکره با دنیل لووی بود که برای مادرید همیشه این موضوع سخت بوده است. همان‌طور که برای انتقال لوکا مودریچ و گرت بیل رخ داد.

دو بازیکن در لحظات آخر نقل و انتقالات به ترتیب با ارزش ۳۵ میلیون یورو و ۱۰۱ میلیون یورو با مادرید قرارداد امضا کردند. باشگاه سفیدپوشان ترجیح داد تا سال دیگر صبر کند تا ارزش این بازیکن بالای ۶۰ میلیون یورو نباشد اما این موضوع دیگر به گذشته تعلق دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستین اریکسن اتلتيكومادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!