Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه آموزش و پرورش، «علیرضا رحیمی» با اعلام این خبر افزود: این فراخوان در راستای اجرای مصوبه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسری مقررات خدمت وظیفه روحانیون در امور علمی، فرهنگی و تبلیغی در وزارت آموزش و پرورش و توافق به عمل آمده با ستاد کل نیروهای مسلح و مرکزمدیریت حوزه های علمیه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جذب سرباز طلبه‌ها در گذشته هم انجام گرفته است بر اساس توافق به عمل آمده برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این ظرفیت از ۵۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر افزایش پیدا کرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش بیان کرد: دارا بودن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه های علمیه، برخورداری از توانایی جسمی لازم برای انجام ماموریت های محوله، تعهد به انجام ماموریت های محوله در طول دوران خدمت سربازی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت و تعهد به رعایت شئون روحانیت، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح یک حوزه و یا گواهی موقت پایان تحصیلات سطح یک از جمله شرایط فردی جذب سرباز طلبه برای آموزش و پرورش است.

رحیمی با بیان اینکه اولویت خدمت وظیفه داوطلبان انجام فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مناطق محروم و مدارس شبانه روزی است، اظهار کرد: طلاب مشمول و علاقه مند می توانند با مراجعه به معاونت های پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها برای گذراندن دوره خدمت وظیفه اقدام و ثبت نام کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه