Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@17:14:57 GMT

خاکسار مدال طلای آسیایی ازبکستان را برگردن آویخت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۱۲۰

به گزارش  ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در فینال وزن 55- کیلوگرم بانوان در شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان، طراوت خاکسار در دیدار فینال وزن ۵۵- کیلوگرم مقابل سوینچ راخیموآ از ازبکستان 7 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. 

خاکسار در مبارزات روز گذشته‌ اشابتدا ۸دبر صفر دپیکا دیمان از هند را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با نتیجه ۳ بر ۲ بر مائه اسو از فیلیپین غلبه کرد. در دیدار سوم ۸ بر صفر آنو آریکاری از نپال را شکست داد و در نیمه نهایی ۶ بر ۵ کوک آگونگ از اندونزی را مغلوب کرد و با این برد به دیدار پایانی راه یافت و نخستین فینالیست تیم ایران لقب گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کاراته طراوت خاکسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیست و یکمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز ۹ اردیبهشت با معامله ۱۸۰ قطعه شمش یک کیلوگرمی استاندارد به پایان رسید.

او افزود: در جلسه معاملاتی امروز در دو حراج عمده و خرد، مجموعا ۲۵۰ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد که میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز ۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به ثبت رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون با برگزاری ۲۱ حراج حضوری جمعا ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شده است همچنين جلسه بعدی حراج شمش طلا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی