Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دکتر باوقار طی مراسمی با حضور دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت کشور و جمعی از مسئولان و علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان، به عنوان رئیس دفتر امور اهل سنت استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیین معارفه حجت الاسلام دکتر« احمدرضا باوقار »، رئیس دفتر امور اهل سنت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار شد و حجت الاسلام « یوسف رضایی » پس از یک سال و نیم خدمت و پایان مدت ماموریتش در این مجموعه، محل کار خود را به حجت الاسلام دکتر باوقار تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام لطفیان، دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده سابق ولی فقیه در هرمزگان از مهمانان این آیین بودند.

 

عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس، شیخ محمد علی امینی امام جمعه اهل سنت قشم، شیخ محمد صدیق فهیمی امام جمعه اهل سنت محله سورو بندرعباس از دیگر مهمانان شرکت کننده در این آیین بودند.

 

 

یکی از نکات جالب توجه این آیین، ابراز لطف و محبت شرکت کنندگان از آیت الله نعیم آبادی نماینده سابق ولی فقیه در هرمزگان و ابراز خوشحالی از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس بود که به محور سخنرانی ها نیز تبدیل شد.

 

پرشمار بودن سخنرانی ها نیز به گونه ای بود که زمان بسیار محدودی در اختیار رئیس سابق و جدید دفتر امور اهل سنت نماینده ولی فقیه در استان برای ارائه گزارش صورت گرفته طی یک سال و نیم خدمت حجت الاسلام رضایی و همچنین ارائه اهم سیاست ها و برنامه های دور جدید مدیریت این دفتر قرار گرفت.

 

 

قرائت دو حکم مجزا یکی از سوی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و دیگری از سوی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از دیگر نکات درخور توجه این آیین به شمار می رفت.

 

حضور پررنگ جوانان فعال در برنامه های فرهنگی مسجد امام رضا(ع) کوی ملت و از شاگردان جلسات هفتگی حجت الاسلام دکتر باوقار در این آیین از دیگر نکات قابل توجه بود.

 

 

حجت الاسلام « احمدرضا باوقار » متولد 1357 بندرعباس است که از سال 72 وارد حوزه علمیه شد و هم اکنون دارای مدرک دکتری فلسفه و کلام از دانشگاه است و سابقه تدریس در حوزه و دانشگاه و تالیف چندین جلد کتاب و انجام فعالیت های پژوهشی در کارنامه دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه امام رضا ع مقام معظم رهبری شیراز روزنامه زلزله مسجدسلیمان سازمان بهزیستی حائری اردبیل اوقات فراغت سکان هدایت آیین تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر خواهد بود، گفت: کاربردی کردن میز خدمت برای عموم باید مورد توجه قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار قاضی‌زاده هاشمیف رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق است، اظهار داشت: باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کرد و در این سرکشی‌ها مشکلات آن‌ها شنیده می‌شود و این دیدن و تفقد از این خانواده‌ها برکات معنوی دارد.

وی با اشاره به استقرار میز خدمت‌ برای خدمات‌رسانی تصریح کرد: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود، باید دید چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ و باید آمار درستی از میز خدمت‌ها داشته باشیم و میز خدمت برای بهره عموم مردم کاربردی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه تصریح کرد: باید ببینیم چند مراجعه کننده در میز خدمت، خدمت دریافت می‌کنند و چند نفر برای بار اول و چند نفر برای بار چندم مراجعه می‌کنند.

محمدی لائینی افزود: اگر فردی  مشکلش با مراجعه در ادارات برطرف نشد و در میز خدمت مصلی حل شود، پس میزخدمت می‌تواند در ایجاد انگیزه در مسئولان موثر باشد.

وی گفت: میزهای خدمت باید در ملاعام گذاشته شود و میز خدمت‌هایی که در ادارات وجود دارد فعال و کارآمد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست