Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:39:30 GMT

بی مهری ۴۰ ساله مسئولان به منطقه اردهال کاشان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۲۰۸۶

بی مهری ۴۰ ساله مسئولان به منطقه اردهال کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی سلیمانی ظهر شنبه در مراسمی در آستان علی بن امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه با گذشت ۴۰ سال تغییر محسوسی در منطقه اردهال کاشان شاهد نیستیم، اظهار داشت: اگر مسئولان شهرستان کاشان پیش از سیل اخیر اقدامات پیشگیرانه را انجام داده بودند، شاهد وقوع حوادث تلخی نظیر کشته شدن مادر و فرزند کوچک نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم و روحانیون منطقه کاشان و اردهال با طوماری خواستار تحقق تولیت آستان علی بن محمد باقر از رهبر معظم انقلاب شده‌اند، افزود: مسئولان کشوری و آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان نیز از رهبر معظم انقلاب درخواست تولیت آستان حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) را داشته و مرحوم آیت الله شاهرودی نیز به توسعه آستان و ایجاد حوزه در منطقه اردهال کاشان تاکید داشتند.

بودجه منطقه اردهال کاشان به اندازه یک روستای کوچک است

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه آستان مقدس حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) این شهرستان می‌تواند در تولید فرهنگ تشیع هم طراز شهر مقدس قم باشد، ابراز داشت: آستان علی بن امام محمد باقر (ع) کاشان فقط امکان اسکان یک خانواده را دارد و امیدواریم با عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب شاهد ارتقای آستان به تولیت باشیم اما اگر شرایط به این شکل ادامه یابد، تا ۵۰ سال دیگر نیز اتفاق خاصی را شاهد نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه منطقه اردهال کاشان در برخی روزها جمعیتی برابر یک شهرستان را پذیراست، گفت: متأسفانه به واسطه بی مهری مسئولان به این منطقه همچنان به اندازه یک روستا از بودجه بهره‌مند می‌شود و بر همین اساس امیدواریم آرزوی مردم خطه اردهال کاشان که به بیت رهبری نیز منعکس شده، با دست با کفایت رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشد.

نبود امکانات در منطقه اردهال کاشان

سلیمانی ضمن انتقاد از نبود امکانات در منطقه اردهال کاشان افزود: جوانان منطقه اردهال کاشان حتی یک زمین و سالن ورزشی هم ندارند که این امر ضرورت توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به این منطقه را می‌رساند.

کد خبر 4671383

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی سلیمانی امامزاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند