Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم وداع با پیکر مطهر شهید سرلشکر ادبیان عصر امروز در معراج‌الشهدا برگزار شد. تاریخ انتشار: 17:06 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۷۶۳

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید سرلشکر «حسین ادبیان» عصر امروز شنبه ۲۹ تیر در معراج‌الشهدا واقع در خیابان بهشت تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم علاوه بر خانواده شهید ادبیان، جمعی از همرزمان وی که سابقه خدمت در نیروی زمینی ارتش را داشتند نیز حاضر بودند.

قرار است پیکر مطهر شهید ادبیان روز دوشنبه ۳۱ تیر به کرمانشاه منتقل شود تا مراسم تشییع و خاک‌سپاری آن در روز پنجشنبه ۳ مرداد انجام شود.

شهید سرلشکر حسین ادبیان در سال ۱۳۳۰ در شهر کرمانشاه متولد شد، در سال ۱۳۵۱ با ورود به دانشگاه افسری به استخدام ارتش درآمد و پس از طی دوره مقدماتی در رسته پیاده به لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه منتقل شد.

این شهید والامقام، با درجه سرهنگ دومی در درگیری سنگین با دشمن در منطقه بازی‌دراز در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۰ به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید ادبیان وداع با شهید معراج الشهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد