Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@01:32:15 GMT

توضیحات روابط عمومی شرکت رجا درباره گزارش ایلنا

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۲۹۸۵

توضیحات روابط عمومی شرکت رجا درباره گزارش ایلنا

در پی انتشار خبر« تخلف فروش بلیت قطار دو طبقه به نام پردیس/ تخطی از قوانین و مقررات و جای خالی نظارت نهادهای مربوطه» در گروه استان های یزد ، روابط عمومی رجا ( شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران) توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش ایلنا بخشی از جوابیه این اداره کل به این شرح  است: احتراماً نظر به درج خبری در سرویس استان‌های آن خبرگزاری (استان یزد) با عنوان « تخلف فروش بلیت قطار دو طبقه به نام پردیس/ تخطی از قوانین و مقررات و جای خالی نظارت نهادهای مربوطه» در تاریخ 29/04/1398 با کد خبری 787676، توضیحات زیر   جهت استحضار و انتشار مطابق قانون ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنامه‌ریزی حرکت قطارها به صورت دوره‌ای (معمولا در بازه‌های یک یا چند ماهه) بر اساس برنامه اعلامی از سوی شرکت راه‌آهن ج.ا.ا. انجام شده و فروش بلیت مطابق آن انجام می‌شود. بر همین اساس در مسیر تهران- یزد و برعکس، نوع واگن پیش‌بینی شده در ابتدای دوره از نوع قطارهای خودکشش پردیس بوده، لیکن با عنایت به مشکلات ایجاد شده در تامین قطعات وارداتی و ریسک احتمالی در باره نقص تهویه این واگن‌ها همچنین با توجه به موج بی سابقه گرما در کشور و مسیر خشک و بیابانی این مسیر، واگن‌های اتوبوسی صبا با شرایط مطلوب تهویه جایگزین واگن‌های پردیس شد.

 پس از تغییرات نوع واگن، اطلاعات فروش اصلاح شده و مغایرت‌های ایجاد شده صرفاً مربوط به بلیت‌های فروش رفته قبل از تغییرات نوع واگن‌ها می‌باشد.  بعد از تغییرات قطعی سازمان قطار و نوع واگن‌ها، مراتب به نحو مقتضی و از طریق ارسال پیامک به همه مسافران اطلاع رسانی شده و ضمن عذرخواهی 2 انتخاب به شرح زیر برای آنها لحاظ شده است:

- انصراف از سفر با دریافت تمام مبلغ پرداختی

- سفر با واگن‌های جایگزین دوطبقه صبا به همراه دریافت مبلغ ما‌به‌التفاوت بهای واگن پردیس و دو طبقه صبا

با وجود اطلاع رسانی فوق، میزان انصراف از سفر بسیار اندک بوده و مطابق با بررسی‌های به عمل آمده، میزان رضایت از سفر غالب مسافران در حد مطلوب بوده است.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پیامک راه آهن روابط عمومی قوانین و مقررات مسافران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان