Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کیکاوس سعیدی سخنگوی کمیته ملی المپیک در این باره گفت: در ابتدای نشست امروز آقای رمضی رییس فدراسیون ورزش های کارگری گزارش مبسوطی از نحوه آماده سازی و اعزام کاروان به بازیهای جهانی و افتخارات کسب شده ارائه داد که رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از مجموعه موفق فدراسیون از حمایتها و تلاشهای صورت گرفته در اعزام کاروانی قدرتمند به این رقابتها قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص عضو یت فدراسیون کارگری در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، خواهان آن شد که گزارش کارشناسی در خصوص دلایل ضرورت این اقدام بصورت مکتوب و کامل به کمیته ارائه نماید تا در این باره پس از مشورت و نظر خواهی، تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در ادامه ابراز داشت: همچنین آقای سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز در ارتباط با شرایط و روند اقدامات صورت گرفته ستاد بازیها و وضعیت آماده سازی تیمها و نحوه ثبت نام و کسب سهمیه المپیک و برنامه های ستاد جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات کسب سهمیه و بازیهای المپیک گزارش جامع و کاملی را به هیات اجرایی ارائه نمود.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در خاتمه تصریح کرد: در خاتمه آقای عارف نیا مسئول فرهنگی کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ گزارشی در خصوص طرح ها و برنامه های فرهنگی به منظور غنی تر شدن فعالیت های فرهنگی کاروان اعزامی به توکیو در قالب برنامه به هیات اجرایی ارائه نمود که کلیات آن مورد تایید و تصویب هیات اجرایی قرار گرفت که البته در آن فعالیتهای متنوع فرهنگی با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن پیش بینی شده و مقرر گردید این برنامه جامع فرهنگی طی هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان در نشست بعدی ستاد عالی بازیها و همچنین جلسه مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی مطرح گردد.

کد خبر 4671547

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی هیات اجرایی کمیته المپیک المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم