Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@14:37:10 GMT

شکست شاگردان گواردیولا مقابل ولورهمپتون

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۳۲۴۳

شکست شاگردان گواردیولا مقابل ولورهمپتون

به گزارش وانانیوز، 

در ادامه دیدارهای دوستانه باشگاهی و در رقابت‌های جام آسیایی لیگ برتر (جزیره) منچستر سیتی و ولورهمپتون در شانگهای به مصاف هم رفتند که این تیم ولوز بود که موفق شد به پیروزی برسد.

این دیدار در وقت‌های معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات شاگردان اسپریتو موفق عمل کردند و 3 بر 2 پیروز شدند تا پپ و شاگردانش متحمل شکست شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولورهمپتون با این برد عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

همچنین نیوکاسل با پیروزی یک بر صفر مقابل وستهام در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 2-4 از سر راه بردارد و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان ژاوی با وجود اینکه در این بازی از حریف عقب افتادند اما توانستند از ۱۰ نفره شدن تیم مقابل به خوبی استفاده کنند و درخشش روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن سه گل باعث شد که آنها سه امتیاز مهم را از این بازی به دست آورند.

روبرتو پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«این پیروزی با توجه به شرایط ما اهمیت بسیار زیادی داشت. تمام بازیکنان از این موضوع خبر داشتند که ما باید برنده شویم تا بتوانیم همچنان در رقابت بمانیم و فصل را با حضور در جایگاه دوم به پایان برسانیم. بازی هفته آینده برابر خیرونا یک فینال است.

ما امسال موفق شدیم گل‌های بسیاری از روی ضربات شروع مجدد به ثمر برسانیم. سرخیو آلگره مسئول این استراتژی است و ما بازیکنان خوبی برای استفاده از این ضربات داریم. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم که همچنان به هت‌تریک کردن تا پایان فصل ادامه دهد.

از زمانی که اعلام شد ژاوی در پایان فصل می‌ماند، رختکن بسیار متحد شد و ما خیلی خوب کار کردیم. همه می‌خواستیم که او ادامه دهد. همه بازیکنان و من تا پای مرگ با ژاوی هستیم. ما می‌دانستیم که او بهترین گزینه است.

باعث تاسف است که ما این فصل هیچ جامی را به دست نخواهیم آورد اما با توجه به اینکه سرمربی قرار است در فصل آینده هم بماند و با توجه به تیمی که داریم می‌توانیم در فصل آینده برای قهرمانی در هر رقابتی تلاش کنیم.»

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!