Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل و یکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور اعضا و با ریاست صالحی امیری برگزار شد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی سخنگوی کمیته ملی المپیک در این باره گفت: در ابتدای نشست امروز (شنبه)، رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری گزارش مبسوطی از نحوه آماده سازی و اعزام کاروان به بازی‌های جهانی و افتخارات کسب شده ارائه داد که رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از مجموعه موفق فدراسیون از حمایت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در اعزام کاروانی قدرتمند به این رقابت‌ها قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص عضویت فدراسیون کارگری در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، خواهان آن شد که گزارش کارشناسی در خصوص دلایل ضرورت این اقدام به صورت مکتوب و کامل به کمیته ارائه کند تا در این باره پس از مشورت و نظر خواهی، تصمیم نهایی اتخاذ شود.

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در ادامه ابراز داشت: همچنین  سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک 2020 توکیو نیز در ارتباط با شرایط و روند اقدامات صورت گرفته ستاد بازی‌ها و وضعیت آماده‌سازی تیم‌ها و نحوه ثبت نام و کسب سهمیه المپیک و برنامه‌های ستاد جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات کسب سهمیه و بازی‌های المپیک گزارش جامع و کاملی را به هیئت اجرایی ارائه کرد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در خاتمه تصریح کرد: در خاتمه عارف‌نیا مسئول فرهنگی کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک 2020 گزارشی در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی به منظور غنی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی کاروان اعزامی به توکیو در قالب برنامه به هیئت اجرایی ارائه کرد که کلیات آن مورد تایید و تصویب هیئت اجرایی قرار گرفت که البته در آن فعالیت‌های متنوع فرهنگی با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن پیش بینی شده و مقرر گردید  این برنامه جامع فرهنگی طی هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان در نشست بعدی ستاد عالی بازی‌ها و همچنین جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی مطرح شود.

دیدار صالحی‌امیری با توماس باخ و رئیس کمیته المپیک ترکیه

انتهای پیام/

R1434/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو