Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@21:25:29 GMT

کشف 28 هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۳۵۸۱

کشف 28 هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کامران ملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، حین پایش و کنترل خودروهای تانکردار به یک تریلر تانکردار در شهرک صنعتی اشتهارد مشکوک شدند و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، 28 هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه (گازوئیل) به ارزش تقریبی 140 میلون ریال کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با کالای قاچاق تاکید کرد: پلیس برابر دستورالعمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده های نفتی و کالا را رصد می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو فرآورده های نفتی فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد که تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفر‌های او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

این عکس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده است.

 

منبع: برترین ها

tags # ژیلا صادقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد