Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، بر اساس آخرین گزارش ارائه شده، کمپانی تویوتا در حال حاضر صدرنشین است و با فروش تویوتا کرولا بازار را کاملا در دست گرفته است فروش این محصول در سال ۲۰۱۸ تقزیبا ۱.۱۸۰.۰۰۰ دستگاه بود که نسبت به سال قبل (۲۰۱۷) با افت ۱.۵ درصدی مواجهه شده است.

بر این اساس قیمت پرفروش‌ترین خودروی جهان یعنی تویوتا کرولا ۲۰۱۹ برابر با ۱۸ هزار و ۷۰۰ دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فورد کمپانی است که در رقابت با تویوتا جایگاه دوم این فهرست را به خود اختصاص داده است. کاهش فروش در آمار هر دو کمپانی موثر بوده است، اما این سیر نزولی فروش نسبت به سال قبل نتوانسته است تغییری در جدول ایجاد کند. فورد با ساخت سری "اف" خودروهایش توانست گوی سبقت را از سایر کمپانی‌های خودروسازی برباید و با فروش ۱.۰۸۱.۰۰۰ خودرو در سال ۲۰۱۸ در جایگاه دوم و پس از تویوتا بایستد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرفروش ترین خودروی جهان یک شرکت ژاپنی فورد تویوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت