Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@09:23:13 GMT

انتقاد تند پادوانی از مسئولان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۲۱۷

انتقاد تند پادوانی از مسئولان استقلال

«لئوناردو پادووانی» که این روزها کیلومترها آن طرف تر از ایران و در زادگاهش «برزیل» دوران نقاهتش را پشت سر می گذارد، با انتشار یادداشتی انتقادی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مسئولان استقلال بابت عدم پرداخت مطالباتش انتقاد کرد.

پادوانی نوشت: من در زمین فوتبال و هنگامی که برای استقلال بازی می کردم، مصدوم شدم و این حادثه تلخ در زمان خوشگذرانی برایم اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه وقتی با مسئولان استقلال تماس می گیرم، هیچکدام از آنها جواب مرا نمی دهند. من از استقلال طلب دارم. آنها توضیحی هم ندارند که بدهند. برای گرفتن پولی که حق من است و برای آن زحمت کشیده ام باید التماس کنم. من زندگی ام را برای استقلال گذاشتم اما حالا باید به من بی احترامی شود.

وی افزود: از هواداران استقلال می خواهم که به من کمک کنند تا پولم را بگیرم. تنها راهی که می توانستم نشان دهم همین بود و می خواستم ناراحتی ام را به اطلاع مدیران استقلال برسانم.

پادوانی در آخرین بازی خود با پیراهن استقلال در دقیقه ۴۲ نیمه اول بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان دچار مصدومیت شدید از ناحیه گردن و جابجایی مهره شد و این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن چند ماه در ایران و انجام عمل های دشوار به زادگاه خود بازگشت.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

رسانه دولتی کره شمالی سه‌شنبه از جدیدترین دور تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل اعلام شد، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ خبرگزاری کِی‌سی‌ان‌اِی کره شمالی در واکنش به اعلام اخیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین ایران، پاسخ پهپادی و موشکی تهران در پی حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را ناشی از حملات نظامی این رژیم خواند و افزود «ایالات متحده واقعیت‌ها را به بیراهه برد، به گونه‌ای که گویی ایران مسئول وخامت وضعیت منطقه بوده و تحریم‌های ناعادلانه اعمال کرد».

این رسانه دولتی افزود «رفتار بی‌پروای آمریکا اقدامی خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که به حاکمیت ایران تجاوز می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند اراده نیرو‌های مسلح و مردم ایران برای حفظ حاکمیت و عزت این کشور را در هم بشکند».

دیگر خبرها

  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • خلاصه بازی تراکتور 0-0 استقلال (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا