Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:48:32 GMT

اسرار ناگفته قشم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۲۳۵

اسرار ناگفته قشم

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، عجایب متعددی در این جزیره وجود دارد که برای هر توریستی جذاب می باشد. در این مقاله ما قصد داریم اسرار ناگفته قشم را بازگو نماییم.

* جنگل های حرا: یکی از زیباترین و البته عجیب ترین جنگل های ایران، جنگل حرا می باشد. برخی از درختان موجود در این جنگل ارتفاعی ۶ متری دارند و سایه ساری لذتبخش را در این مکان به وجود آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درختان که در جوار دریا قرار دارند، همچون دستگاه تصفیه نمک عمل می کنند و بعد از جذب آب شیرین، نمک آن را دفع می کنند. همچنین این درختان به هنگام مدِ دریا، به زیر آب فرو می روند و تصویری جالب را به نمایش می گذارند. برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا سفر به کیش با تور لحظه آخری میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

* تنگه چاهکوه: چاهکوه درواقع نام روستایی است که در اطراف آن دو دره به صورت عمود بر هم قرار گرفته اند. این دره ظاهری منحصر به فرد دارد. وجود حفره های کروی و شیارهای فرسایشی که بر روی دیواره ها دیده می شود، زیبایی های این جاذبه را دوچندان کرده است. برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا سفر به کیش با تور لحظه آخری میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

* دره ستارگان: دره ستارگان نامی است که به منطقه ای در نزدیکی روستای برکه خلف اطلاق می شود. در این مکان اشکال هندسی عجیبی وجود دارد که گفته می شود بر اثر سقوط یک شهاب سنگ در سالیان دور پدید آمده است.

* لاک پشت پوزه عقابی: اصلی ترین زیستگاه لاک پشت پوزه عقابی جزیره زیبای قشم است. این لاک پشت بسیار کمیاب بوده و در حال انقراض می باشد؛ به دنبال صیدهای غیرقانونی این گونه، منطقه ای حفاظت شده برای آن در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند تخم گذاری کنند. طول لاک پشت پوزه عقابی حدود ۱ متر و وزنش به طور تقریبی ۸۰ کیلوگرم می باشد. برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا تور ارزان لحظه آخری قشم میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

-* دلفین های قشم: در حد فاصل جزیره هنگام و جزیره قشم، تعداد بسیار زیادی دلفین را در آب های خلیج فارس می بینیم که با اجرای نمایش های جذاب و تماشایی، توجه گردشگران را به خود جلب کرده اند. برای بازدید از این دلفین ها باید با قایق دل به دریا بزنید و از تماشای آنها لذت ببرید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4671339

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس قشم گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به عشق آل محمد زبانزدیم همه ...

شعرخوانی استاد محمدعلی مجاهدی در مدح حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079183 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لحظه ویران شدن سیل بند از فشار آب + فیلم
  • اجتماع صادقیون
  • شنود اقتصادی
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • به عشق آل محمد زبانزدیم همه ...
  • وطن من | نشلج
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • افشای اسرار گورهای تاریخی (+عکس)