Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمدصادق مسعودی با اشاره به سابقه ده ساله بیمارستان نمازی در جراحی صرع، گفت: در دویست و هفتاد و پنجمین عمل جراحی بیماران مبتلا به صرع، یک نوزاد هشت ماهه مورد عمل جراحی قرار گرفت. وی انجام این نمونه از جراحی‌های موفقیت آمیز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را مهم توصیف و اضافه کرد: امروزه افتخار داریم که در نوع تشخیص و درمان بیماری صرع، تمام استانداردهای علمی دنیا با کمترین هزینه ممکن رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک جراح در تشریح انجام عمل جراحی نوزاد متبلا به صرع، گفت: اعضای تیم جراحی بخش تشنج بیمارستان نمازی این عمل جراحی موفقیت آمیز را انجام دادند که باعث افتخار جامعه پزشکی است. مسعودی با اشاره به اینکه، بیمارستان نمازی به دلیل فعالیت یک تیم فوق تخصصی صرع، امکان افزایش تعداد جراحی‌های انجام شده برای بیماران مبتلا به صرع مقاوم در مقابل دارو، وجود دارد، گفت: حدود بیست درصد از کل بیماران مبتلا به صرع، نسبت به دارو مقاوم هستند. وی با اشاره به هزینه بالای درمان بیماران مبتلا به صرع با استفاده از روش جراحی، لزوم حمایت نیکوکاران برای افزایش تعداد عمل‌های جراحی را یادآور شد و گفت: درمان این بیماران مانند سایر بیماری‌ها، اقدامی عام المنفعه محسوب می‌شود اما هزینه تامین قطعه الکترونیکی مورد نیاز، بالا است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان جراحی درمان درمان بیماری نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران