Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ گاهی اوقات در حراجی‌های بزرگ آنلاین، چنین شرایطی پیش آمده که به‌دلیل اشتباه در قیمت‌گذاری، برخی خریداران توانسته‌اند اقلام گران‌قیمت را به‌ قیمت ناچیزی بخرند. در اکثر مواقع، فروشندگان پس از آنکه متوجه اشتباه‌ قیمت‌گذاری می‌شوند، به‌سرعت قیمت‌ها را تغییر می‌دهند و حتی سفارش مرتبط را لغو می‌کنند؛ ولی در این بین، برخی خریداران خوش‌‌اقبال موفق شدند اقلام موردنیاز خود را با برچسب قیمتی بسیار ارزان بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا همین اتفاق در نخستین روز حراجی پرایم دی امسال نیز رخ داده است و خریداران خوش‌‌اقبال موفق شده‌اند دوربین بالارده‌ی سونی A6000 با لنز ۱۶-۵۰ میلی‌متری را با قیمت بسیار ارزان‌تر بخرند و به‌جای پرداخت ۵۵۰ دلار، دوربین را به قیمت ۹۴.۵۰ بخرند. معمولا این خریداران اطلاعات مربوط به خریدهای شگفت‌انگیز خود را ازطریق وب‌سایت Slickdeals به‌اشتراک می‌گذارند.

 

مطالب پیشنهادی:

 

با وجود آنکه تعدادی از خریداران موفق شده بودند دوربین سونی را با چنین قیمت مناسبی بخرند، ظاهرا خریداران بعدی با تغییر قیمت دوربین سونی مواجه شده و دیگر نتوانسته بودند دوربین پرچم‌دار را با چنین قیمت ارزانی بخرند. افراد دیگر نیز اقلامی در بخش خرید دوربین و تجهیزات تصویربرداری را با قیمت بسیار ارزان و باورنکردنی ۹۴.۵۰ خریده بودند. یکی از خریداران ادعا می‌‌کند لنز کانن EF 800mm f/5.6L IS را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار خریده است؛ درحالی‌که این لنز درحدود ۱۳,۰۰۰ دلار قیمت دارد. خریداران دیگر نیز ادعا می‌کنند توانسته‌اند دوربین‌هایی همچون فوجی‌فیلم X100F و کانن EOS R که بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند، در پرایم دی با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار بخرند.

آمازون پس از آنکه متوجه اشتباه قیمت‌گذاری برخی اقلام شد، به‌سرعت آن‌ها را اصلاح کرد؛ ولی در‌ این بین، بعضی از خریداران برخی اقلام را با قیمت بسیار مناسب خریدند و حتی از برچسب قیمت کالای خود عکس گرفته و به‌اشتراک گذاشته بودند. برخی خریداران خوش‌‌اقبال حتی تصویری از برچسب قیمت تخفیف‌خورده‌ی آمازون را درکنار برچسب قیمت همان کالا در فروشگاه‌های آنلاین دیگر مانند Best Buy و Walmart به‌اشتراک گذاشته بودند تا تفاوت قیمت‌ها را نشان دهند. البته، برخی از کاربرانی که کالای مدنظر خود را با قیمت بسیار ارزان سفارش داده‌ بودند، موفق نشدند کالای خود را با قیمت ارزان دریافت کنند و آمازون پیش از تأیید سفارش، قیمت‌ها را تغییر داده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار دوربین سونی قیمت گذاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است