Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:40:52 GMT

فن دایک: حالا مدافعان می توانند برنده توپ طلا شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۹۱۷

فن دایک: حالا مدافعان می توانند برنده توپ طلا شوند

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، معتقد است زمان آن رسیده که یک مدافع، برنده توپ طلا شود.

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک با پشت سر گذاشتن فصلی درخشان با لیورپول، توانست عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کند و کمک کرد تا این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شود.

همین درخشش باعث شد تا از او به عنوان یکی از گزینه های کسب توپ طلای 2019 یاد شود و این مدافع تنومند تایید کرد که بعد از 13 سال، بار دیگر این جایزه می تواند به یک مدافع برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خبرنگاران گفت:" رسیدن به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر، افتخار فوق العاده ای بود. این بزرگترین افتخاری است که می توانید به آن برسید زیرا با رای سایر بازیکنان انتخاب می شوید.

قبلا هم گفتم که من حاضر بودم آن را با قهرمانی در چمپیونزلیگ عوض کنم اما خوشبختانه نیازی به این کار نشد.

 

 

این افتخار است که مردم در مورد رسیدن توپ طلا به من صحبت می کنند اما من چه کاری می توانم انجام بدهم؟ من هیچ تاثیری روی هیچ چیزی ندارم.

نمی توانم انکار کنم که سال قبل، فصل بسیار خوبی داشتم، بنابراین تنها که من اکنون می توانم انجام بدهم است که روی فصل جدید تمرکز کنم، آماده بمانم و امیدوارم که نسبت به سال قبل، فصل بهتری داشته باشم.

می توانم این واقعیت را درک کنم که به طور معمول، مهاجمان یا شماره 10 ها برنده توپ طلا می شوند زیرا تماشای بازی شان جذاب تر است اما شاید زمان تغییر رسیده باشد."

آخرین مدافعی که توانست برنده توپ طلا شود، فابیو کاناوارو بود که بعد از قهرمانی در جام جهانی 2006 با ایتالیا، این جایزه را از آن خود کرد.

ویرجیل فن دایک لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟