Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یک مرد در نیجریه روی بال هواپیما ایستاد و با این رفتار خطرناک باعث وحشت مسافران شد. خوشبختانه هشیاری خلبان مانع از یک فاجعه انسانی شد.

بسیاری از افراد تصویر می کنند راه رفتن روی بال هواپیما مثل فیلمها ساده و بی خطر است اما نمی دانند که این حرکت بسیار خطرناک است و اغلب فیلم ها با جلوه های ویژه تصویری طراحی می شوند و هیچ گاه در حین پرواز یک انسان نمی تواند به همین راحتی روی بدنه هواپیما حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد این ماجرا از دید یک مسافر پرواز نیجریه نیز جالب بوده چرا که تصمیم گرفت با ایستادن روی بال هواپیما شانس خود را امتحان کند. لحظه ای که او روی بال هواپیما ایستاد خلبان موتور را روشن کرده بود ولی خوشبختانه متوجه فردی روی بال شد و به سرعت مرحله تیک آف را متوقف کرد.

این مرد گفته بود با هدف برداشتن چمدان خود که در یکی از موتورها گیر کرده بوده این رفتار را نشان داده اما به هر حال رفتار وی بیش از حد خطرناک بود و باعث هراس شدید مسافران شده بود. این مرد به سرعت توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

هنوز مشخص نیست این مرد چگونه خود را به باند پرواز رسانده اما برخی رسانه های محلی معتقدند او می خواسته خود را قاچاقی به غنا برساند. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هواپیما مسافران نیروهای امنیتی رسانه مسافران نیروهای امنیتی هواپیما مسافران هوایی بال هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه

سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه و بالعکس از دهم اردیبهشت خبر داد.

سیداسماعیل نژادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه اظهار کرد: پرواز مسیر عسلویه به شهرکرد و بالعکس از تاریخ دهم اردیبهشت توسط شرکت هواپیمایی آسمان و توسط هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شده است.

وی افزود: این پرواز با پیگیری‌های مستمر بعد از سالیان محقق شد، امید است که ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد، تاکید کرد: این پرواز روزهای دوشنبه ساعت هشت صبح از عسلویه به طرف شهرکرد و ساعت ۹:۴۵ از شهرکرد به طرف عسلویه برقرار است.

کد خبر 747399

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه