Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@06:31:05 GMT

با چالش‌های زندگی مقابله کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۱۷۸

با چالش‌های زندگی مقابله کنیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آرمان،  این مشکلات می‌توانند در زندگی شخصی یا کاری شما به وجود بیایند. برخی در مواقع مواجهه با آنها سعی می‌کنند از مشکل فرار کنند تا از پذیرفتن واقعیت بگریزند. در واقع فرار از مشکلات، بدترین کاری است که می‌توانید انجام دهید و تنها راه عبور از مشکلات، روبه‌روشدن با آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکاتی را که در این مطلب می‌بینید می‌تواند به شما در گذر از مقاطع چالش‌برانگیز زندگی کمک کند.

عکس‌العمل بیش از حد به مشکلات می‌تواند منجر به اتخاذ تصمیمات نادرست شود. زمانی که شما درگیر احساسات شدید می‌شوید و در آن زمان برای موضوعی تصمیم می‌گیرید، به سبب اینکه منطق در این تصمیم‌گیری دخیل نبوده است، منجر به پشیمانی شما در زمان آینده خواهد شد. از این به بعد زمانی که با یک مشکل برخورد کردید از گرفتن تصمیم در لحظات اول خودداری کنید و زمانی که آرام شدید به حل آن بیندیشید.

همه‌چیز را همان‌گونه که هست بپذیرید. خیلی از افراد سعی می‌کنند تا اشخاص یا وضعیت‌های موجودی را که تحت کنترل آنها نیست، تغییر دهند و زمانی که نمی‌توانند به هدف خود برسند، احساس بدبختی می‌کنند. سعی کنید با واقعیت روبه‌رو شوید و آنچه هست را بپذیرید تا بتوانید راجع به آن به درستی تصمیم‌گیری کنید.

بعضی از افراد عادت دارند تا اشتباهات خود را به گردن دیگران بیندازند و دیگران را مسئول مشکلات پیش‌آمده تلقی کنند. بهتر است به‌جای اینکه انگشت اتهام را به سوی دیگران نشانه روید، به اصلاح اعمال خود بپردازید. مقصر دانستن دیگران تنها باعث پراکنده‌شدن افراد از دور شما می‌شود.

سعی کنید تا به نتایجی که در زندگی‌تان می‌بینید، وابسته نباشید. به‌خاطر داشته باشید که هر شخص سلیقه‌ای مختص به خودش را دارد. زمانی که کاری را در زندگی انجام می‌دهید، توقع نداشته باشید تا همه جریانات بر وفق مراد شما باشند.

زمانی که شما در رابطه با یک وضعیت یا یک واقعه بیش از حد فکر می‌کنید، موجب می‌شود تا شما نسبت به همه‌چیز قضاوت کنید. همچنین بیش از حد فکرکردن راجع به یک مشکل سبب می‌شود تا شما اوقات سختی را سپری کنید و به‌جای دست به‌کار شدن و رسیدن به هدفتان، در پله اول درجا بزنید. این موضوع بیش از هرچیزی شما را ناامید خواهد کرد.

در زندگی، تغییرات جزو اجتناب‌ناپذیر آن محسوب می‌شوند. این شمایید که باید با آنها کنار بیایید. بسیاری از افراد از تغییر فرار می‌کنند و در مقابل آن مقاومت می‌کنند. این موضوع به این سبب است که تغییر آنها را از راحتی‌شان برای مدتی خارج می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مشکلات اشتباهات تصميمات نادرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم