Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@04:16:16 GMT

مترجم عشق

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۴۵۳

مترجم عشق

به گزارش همشهری، این کتاب که عنوان فرعی «جوهره‌شناسی روح بشری» را به همراه دارد، به واکاوی ذهنی انسان‌ها و روابطشان از دید روانشناسی و علمی می‌پردازد. خواندن این کتاب برای بهبود روابط خانوادگی و اجتماعی و اخلاق فردی توصیه می‌شود.  بخش کوتاهی از متن کتاب را با هم می‌خوانیم:   «گاهی وقت‌ها ما دلیل ناراحتی از والدین، دوستان و شریک زندگی خود را نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ناراحتیم و اگر طرف مقابل از ما بخواهد که او را ببخشیم و به زندگی با او ادامه دهیم، بلافاصله ناراحت می‌شویم و می‌گوییم: نه، تو اول مرا ببخش، در غیر این صورت من تو را نمی‌بخشم. من تصمیم قاطع خود را گرفته‌ام و نیازی به تو ندارم، تو به دنبال زندگی خودت برو.  

 بروید و آن کودکی را که در حال قیل‌ و قال است پیدا کنید. کودکی که در زمان کودکی با او دعوا کرده‌اید، در نظر بگیرید.  غرور خود را بردارید و درون زباله‌دانی بیندازید، شما هیچ نیازی به آن ندارید. خود را از شر خودبزرگ‌بینی خلاص کنید و به جای آن بخشش بخواهید. دیگران را هم ببخشید، آنگاه در زندگی شما معجزاتی رخ خواهد داد که باورکردنی نیست. اول فهرستی از تمامی اشخاصی که فکر می‌ِکنید نیاز به بخشش آنان دارید، تهیه کنید. سپس از آنان بخشش بخواهید حتی اگر فهرست به حدی باشد که وقت کافی برای طلب بخشش از همه آنان را نداشته باشید. حتما این کار را انجام دهید و با آنان تماس بگیرید، در زمان دعا و در رویاهایتان از آنان بخشش بخواهید.

سپس فهرستی از تمامی اشخاصی تهیه کنید که به شما صدمه زده‌اند و با والدین خودتان کار را شروع کنید. حالا همه کسانی که به شما بدی کرده‌اند ببخشید، با این دانش که هر بلایی که بر سر شما آورده‌اند، ربطی به شما ندارد و شما مقصر نیستید. هر شخصی رویاهایش را به طریق خویشتن می‌بیند. حرف‌ها یا اعمالی که دردآور است به سادگی عکس‌العمل‌های شیطانی موجود در ذهن آن شخصی است که شما را رنجانده.  اوست که در جهنم به سر می‌برد و در رویای این شخص، شما شخصیت دومی هستید. زمانی که به این آگاهی برسید و اعمال دیگران را به خود نگیرید، لطف، رحم و درک، شما را به سوی بخشش سوق خواهد داد. »

کد خبر 448584

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب  «هنرفرازان » متشکل از ۶ بخش آثار هنری با حضور يکصد و پانزده هنرمند، همراه با ۱۱۸ اثر در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که هر يک در بخش ادبی همراهی می شود و هفتاد و سه قطعه از اشعار قدما و شاعران معاصر با چهل و پنج شعر سروده شده توسط هنرمندانی که آثارشان در اين کتاب به چاپ رسيده می‌باشد.

کتاب «هنر فرازان»  به همت خانم ليلا شاهنجرينی و انتشارات عزيزستان منتشر شده است.

انتهای پیام /

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • چگونه ستاره مُرده دوباره زندگی از سر گرفته است؟ + فیلم
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر