Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: بیتا منصوری تهیه‌کننده سینما که در سال‌های اخیر تهیه‌کنندگی دو فیلم «قهرمانان کوچک» و «پاستاریونی» به‌عنوان دو فیلم پرفروش سینمای کودک و نوجوان را برعهده داشته است، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: چند سال پیش از این فیلمنامه‌ای خریده بودیم و در حال حاضر مشغول بازنویسی و به‌روزرسانی آن هستیم تا ابوالحسن داوودی آن را کارگردانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فیلم نه کمدی، نه تلخ…

منصوری ادامه داد: ما همین شرایط را برای ساخت «رخ دیوانه» هم داشتیم؛ یعنی فیلمنامه «رخ دیوانه» را هم از سال‌ها پیش خریده بودیم و بعد که شرایطش فراهم شد، آن را ساختیم. از همین رو تیم نویسندگان مشغول بازنویسی فیلمنامه جدید ما هستند که البته هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم و ابوالحسن داوودی هم هنوز آن را تأیید نکرده است.

وی تأکید کرد: این فیلم کمدی نیست ولی یک فیلم تلخ هم نیست یعنی در نظر داریم که مردم از آن رضایت داشته باشند یعنی فیلم جدید ما مثل «پاستاریونی» است «پاستاریونی» هم یک فیلم اجتماعی بود که تنها رگه‌های طنز داشت و اتفاقاً مردم از آن استقبال کردند.

چرا باید به فیلمسازی برای کودکان ادامه دهیم؟

منصوری درباره اینکه آیا تمایل به تهیه‌کنندگی فیلم کودک دیگری پس از دو تجربه موفق اخیر خود دارد یا خیر هم گفت: حوزه کودک بسیار حوزه خطرناکی است و نمی‌شود با بودجه شخصی به آن ورود کرد برای مثال هرچند از «پاستاریونی» استقبال خوبی شد ولی حتی هزینه‌های ساخت آن با درآمدش سر به سر نشد در چنین شرایطی چرا باید وارد این حوزه شویم؟

وی در پایان تصریح کرد: این شرایط سخت در حالی است که هیچکس از این سینما حمایت نمی‌کند منظورم اصلاً این نیست که از من حمایت شود بلکه این فیلم کودک است که باید مورد حمایت قرار بگیرد. برای مثال حالا که فصل تابستان است و بچه‌ها تعطیل هستند چرا یک فیلم کودک هم روی پرده نمی‌بینیم؟ چرا اکران فیلم کودک اینچنین با سهل‌انگاری همراه می‌شود؟ همه این‌ها باعث می‌شود که سینماگران رغبتی برای ورود به این حوزه نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابوالفضل موسوی پور در حاشیه اولین نشست مسولان پلیس راهور با مسولان حوزه معاونت حمل و نقل شهرداری تهران گفت: با وجود تلاش‌های بسیاری که در حوزه ایمنی ومهندسی ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز انجام شد، به علت وجود نقص در دوربین‌ها نتوانستیم در بحث کاهش تصادفات موفق عمل کنیم.

سید ابوالفضل موسوی پور افزود:سال گذشته حدود ۱۶ درصد افزایش تصادفات فوتی را شاهد بودیم که ۵۹ درصد از این تصادفات در بزرگراه‌ها و درشب اتفاق افتاده بود.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز دو موضوع را در دستور کار قرار دادیم گفت: بحث توسعه حمل و نقل عمومی مد نظر قرار داشت، چرا که با افزایش توسعه حمل و نقل عمومی شاهد روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

وی گفت: در بحث هوشمند سازی شهری نیز، افزایش سامانه‌ها و دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و دوربین‌های کنترل سرعت پر تابلی راداری برای نظارت ۲۴ ساعته را مد نظر داریم تا محور‌های بزرگراهی را برای متخلفان نا امن کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نیز در حاشیه این نشست گفت: در شهر تهران روزانه بیش از ۲۵ میلیون سفر شهری انجام می‌شود که نیازمند برنامه مشخصی برای نظم بخشی ترافیک و توسعه حمل و نقل همگانی است.

شهریار افندی‎ زاده افزود:در این جلسه برنامه‌های مشترک دو حوزه مطرح شد تا با تشکیل کار گروه‌های تخصصی بتوانیم به اهداف مورد نظر که شامل ارتقاء هوشمند سازی شبکه حمل و نقل شهری در محدوه‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا، مدیریت و نظم بخشی پارکینگ‌های حاشیه ای، توسعه شبکه حمل و نقل همگانی، بهسازی شبکه معابر و خطوط ویژه اتوبوس‌ها دست یابیم.

وی همچنین گفت:در این جلسه مقرر شد کارگروه‌ها در ۴ حوزه چالش‌ها و مشکلات را بررسی کرده و در جلساتی که ماهانه برگزار می‌شود، راهکار‌هایی ارایه دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

آقای افندی زاده در باره هوشمند سازی شبکه حمل و نقل شهری نیز گفت: بهره برداری عمده از شبکه هوشمند، شامل ثبت تصویری و نظارت بر تخلفات در حوزه حمل و نقل موثر است و شهرداری بودجه مناسبی را برای توسعه دور بین‌ها و رفع معایب دور بین‌ها اختصاص داده است تا پس از ثبت از طریق پلیس راهور پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند