Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگنه با بیان اینکه وزارت نفت برنامه مفصلی برای بخش استارتاپ دارد که نیمه دوم سال عملیاتی می شود، تصریح کرد: مقدمات مربوط به بخش استارتاپ هم‌اکنون در معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در حال آماده شدن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شانا، «بیژن زنگنه» عصر دیروز (شنبه، ۲۹ تیرماه) در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) و نمایشگاه رونق تولید و ساخت داخل درباره دلیل حضور خود در این نمایشگاه اظهار کرد: دو دلیل وجود داشت، نخست، مربوط به بخش رونق تولید با تمرکز بر بخش‌ ساخت تجهیزات و قطعات بود که نمونه بزرگ‌تر و کامل‌تر آن را در حوزه نمایشگاه نفت امسال که اردیبهشت ماه برگزار شد، داشتیم و دلیل دیگر آن آشنایی بیشتر با استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت برنامه  مفصلی برای این بخش (استارتاپ) دارد که ان شاء ا ...  نیمه دوم سال عملیاتی می شود، تصریح کرد: مقدمات مربوط به بخش استارتاپ هم‌اکنون در معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در حال آماده شدن است و  زمین و امکانات آن هم تخصیص داده شده است و در حال سازماندهی آن هستیم که کار بزرگی در حوزه "ری" است.

 

وی ادامه داد: در واقع مجموعه‌ای در منطقه عمومی ری به عنوان پارک فناوری و توسعه استارت‌تاپ‌ها تاسیس می‌شود.

 

وزیر نفت تاکید کرد: آشنایی بیشتر با فعالیت‌های مربوط به بخش استارتاپ و شتاب‌دهنده دیگر هدف من از بازدید امروز بود تا در این بخش تصمیم‌های درست و نتیجه بخشی داشته باشم.

 

زنگنه در حضور بیش از یک ساعته خود در دو نمایشگاه یاد شده از سالن ۳۸B که به رونق تولید و ساخت داخل اختصاص داشت و همچنین از سال ۷ و ۸ و ۹ که مربوط به بخش استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها بود، بازدید کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع نماز جمعه مقام معظم رهبری شیراز سازمان بهزیستی کلیپ روزنامه کتابخانه های عمومی اوقات فراغت آیت الله سعیدی بیژن نامدار زنگنه استارت آپ وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • در نمایشگاه کتاب امسال، همراه «مهر بان» باشید
  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز