Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@12:26:14 GMT

جلسه علنی مجلس با ۸۵ کرسی خالی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۷۶۱

جلسه علنی مجلس با ۸۵ کرسی خالی آغاز شد

خبرگزاری میزان- جلسه علنی امروز یکشنبه ۳۰ تیر ماه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور ۲۰۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. تاریخ انتشار: 08:38 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۸۱۴

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سیصد و چهل و پنجمین جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل و با حضور ۲۰۵ نفر از نمایندگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست این جلسه را علی لاریجانی بر عهده دارد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی دستور کار صحن علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به کمیسیون امورداخلی و شورا‌ها در مورد لایحه کمک به ساماندهی پسماند‌های عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلان شهر‌ها با مشارکت بخش غیردولتی

گزاش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد رد طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان‌های مالی و اتعقاد پیمان‌های پولی دوجانبه و چندجانبه در تجارت خارجی

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات فناوری در مورد حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی

گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل و نقل بین المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابه جایی‌ها

انتخاب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با پیشنهاد هیات رئیسه مجلس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صحن نطق دستور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد